Gå til innhold

Yes, jeg fikk lappen!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grattis! Det er vel sånn ca rundt et år til jeg skal kjør opp å får lappen. Må bare bare lære meg å gire og det først før jeg kan bevege meg ut i trafikken :blush:

Endret av Zemeckis
Skrevet
Grattis! Det er vel sånn ca rundt et år til jeg skal kjør opp å får lappen. Må bare bare lære meg å gire og det først før jeg kan bevege meg ut i trafikken :blush:

Start på en parkeringsplass eller noe, så lærer du fort! :thumbup:

Skrevet

Det er akkurat det jeg og min halvbror har tenkt til å gjøre. På den store parkeringsplassen på City Syd(Trondheim), blir kanskje til søndagen :thumbup:

Skrevet

Det er akkurat det jeg og min halvbror har tenkt til å gjøre. På den store parkeringsplassen på City Syd(Trondheim), blir kanskje til søndagen :thumbup:

Konge, ha det gøy! :thumbup:

Skrevet

Jeg og digitalkameraet mitt kommer ;)

Gratulerer med lappen!

Skrevet

Gratulerer!

Håper på å komme i gang med øvelseskjøring så snart som overhodet mulig, så er det lit over et langt år igjen til jeg blir 18. Men så var det dette med penger da, si meg hvor mye kostet det for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...