Gå til innhold

Diablo III under utvikling.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser jeg enda en salgs rekord av Blizzard i en fremtidig rekordbok? :p

Jaja, får håpe de gjør noe originalt med det da dersom der blir noe av

Skrevet

Om De i hele tatt skal tjene noe penger på det, håper jeg det blir et online spill sånn som WoW.- Diablo II er bra, men de tjener nå ikke noe penger på det.

Skrevet

kansje ikke så mye nå lengre men det solgte til en verdens rekord når det kom ut (husker ikke hvilken utgave av boken jeg så det men det står sikkert i utgaven som kom ut året etter eller noe), tror det var 2mill eksemplarer den første uken (husker ikke helt eksakt hvilken rekord så litt gjetting)

Diablo mmo hadde kansje vert litt kult det men det hadde vert litt kjipt med story da muligens?

mmo slutter jo "aldri" i og for seg, så man kunne kansje ikke løpt rundt og drept diablo 3 ganger daglig eller hva?

Men det er nå enda rykter, tiden får vise :)

Skrevet (endret)

Hjelp enda et spill som kommer som jeg har lyst på. :scared: (Dog bare et rykte og hvis sant om veldig lenge).

ærlig som jeg er kjøper jeg alle spill jeg har lyst på. og så mange som jeg har lyst på nå for tiden kommer det til å slå meg konk :no:

Endret av Orresnei
Skrevet
Om De i hele tatt skal tjene noe penger på det, håper jeg det blir et online spill sånn som WoW.- Diablo II er bra, men de tjener nå ikke noe penger på det.

De tjente da bøttevis med penger på WarCraft I/II/III, Diablo I/II og StarCraft. Tviler på at Blizzard kommer til å ha to MMORPG-spill som konkurrerer mot hverandre.

Skrevet

de tjener ikke så mye penger på D2 NÅ ja...men så er D2 ganske gammelt nå...(at det fremdeles er så mange som spiller det er ett testament til hvor bra Blizzard gjorde jobben)....

Det jeg er redd for er at folka som tar over utviklingen ikke har den samme visjonen og kreativiteten/integriteten som Roper og gutta...

Skrevet
de tjener ikke så mye penger på D2 NÅ ja...men så er D2 ganske gammelt nå...(at det fremdeles er så mange som spiller det er ett testament til hvor bra Blizzard gjorde jobben)....

Har hatt en liten pause på et års tid, men fant det frem igjen for et par dager siden.. og har spilt non-stop siden.

Helt genialt. :)

Skrevet

Har hatt en liten pause på et års tid, men fant det frem igjen for et par dager siden.. og har spilt non-stop siden.

Helt genialt. :)

Kjenner følelsen. Spelet må slettast fra maskina for at det ikkje blir misbrukt. Cdane må gøymast, og plassen dei er gøymt må gløymast. :blush:

Skrevet (endret)

Ja, men så er det et rykte som har lekket ut fra en som tilsynelatende jobber hos Blizzard. Tviler på at de hadde allerede puttet det ut på siden da som "Work in progress" :) Men men, tviler litt på disse ryktene. Blizzard sa jo selv at det ikke ble noe Diablo3, i hvertfall uhyre lite sannsynlig. Selv er jeg utrolig Diablo fan. Så håper jo selvsagt på at ryktene er sanne. Den som lever, får se. :thumbup:

Endret av DavidH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...