Xanitra Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Ja ikke se på meg. Diablo III er visst i utvikling og i planlegging av Blizzard, dog desverre bare et rykte. www.diabloii.net
Loeve Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Rykter kan kjapt bli sannhet. Glem ikke San Andreas- og Vice City-ryktene (:
Erichsen Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Jippii!. Det tenker jeg vi får se det om 5-8 år! *Glede seg*
Rubex Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Håper det blir like bra som de andre da vist det i det heletatt blir noe av
TRS Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ser jeg enda en salgs rekord av Blizzard i en fremtidig rekordbok? Jaja, får håpe de gjør noe originalt med det da dersom der blir noe av
Xanitra Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Om De i hele tatt skal tjene noe penger på det, håper jeg det blir et online spill sånn som WoW.- Diablo II er bra, men de tjener nå ikke noe penger på det.
TRS Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 kansje ikke så mye nå lengre men det solgte til en verdens rekord når det kom ut (husker ikke hvilken utgave av boken jeg så det men det står sikkert i utgaven som kom ut året etter eller noe), tror det var 2mill eksemplarer den første uken (husker ikke helt eksakt hvilken rekord så litt gjetting) Diablo mmo hadde kansje vert litt kult det men det hadde vert litt kjipt med story da muligens? mmo slutter jo "aldri" i og for seg, så man kunne kansje ikke løpt rundt og drept diablo 3 ganger daglig eller hva? Men det er nå enda rykter, tiden får vise
Illmatic Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 diablo 3 blir sikkert i full 3d...... er usikker på om dette vil passe til spillet....
Snorre Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 (endret) Hjelp enda et spill som kommer som jeg har lyst på. (Dog bare et rykte og hvis sant om veldig lenge). ærlig som jeg er kjøper jeg alle spill jeg har lyst på. og så mange som jeg har lyst på nå for tiden kommer det til å slå meg konk Endret 11. august 2004 av Orresnei
Rubex Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Du må virkelig være fattig vist et spill som kommer i 2006 slår deg konk
Darth Kjell Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Om De i hele tatt skal tjene noe penger på det, håper jeg det blir et online spill sånn som WoW.- Diablo II er bra, men de tjener nå ikke noe penger på det. De tjente da bøttevis med penger på WarCraft I/II/III, Diablo I/II og StarCraft. Tviler på at Blizzard kommer til å ha to MMORPG-spill som konkurrerer mot hverandre.
MrLee Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 de tjener ikke så mye penger på D2 NÅ ja...men så er D2 ganske gammelt nå...(at det fremdeles er så mange som spiller det er ett testament til hvor bra Blizzard gjorde jobben).... Det jeg er redd for er at folka som tar over utviklingen ikke har den samme visjonen og kreativiteten/integriteten som Roper og gutta...
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 de tjener ikke så mye penger på D2 NÅ ja...men så er D2 ganske gammelt nå...(at det fremdeles er så mange som spiller det er ett testament til hvor bra Blizzard gjorde jobben).... Har hatt en liten pause på et års tid, men fant det frem igjen for et par dager siden.. og har spilt non-stop siden. Helt genialt.
Elyas Machera Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 De må da tjene litt på det ennå, jeg kjøpte det hvertfall nettopp Etter å ha spilt det med en annen persons cd-key i lang tid
Illmatic Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 mener å huske at de ansatte i blizzard som mekka spillet, har slutta?
TRS Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 noen av de iallefall, kan godt ta over en av jobbene jeg hvis det får fart i produksjonen
Glipp Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Er det ikke bare rykter som de sier da ? høres ut her som om den ER i utvikling.. .. eller er den det ?
Whiteshit Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 de tjener ikke så mye penger på D2 NÅ ja...men så er D2 ganske gammelt nå...(at det fremdeles er så mange som spiller det er ett testament til hvor bra Blizzard gjorde jobben).... Har hatt en liten pause på et års tid, men fant det frem igjen for et par dager siden.. og har spilt non-stop siden. Helt genialt. Kjenner følelsen. Spelet må slettast fra maskina for at det ikkje blir misbrukt. Cdane må gøymast, og plassen dei er gøymt må gløymast.
Arne_F Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Hvis dere gårr inn på blizzard sin side så står det at de holder bare på med WoW og star-craft ghost
Litraphy Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 (endret) Ja, men så er det et rykte som har lekket ut fra en som tilsynelatende jobber hos Blizzard. Tviler på at de hadde allerede puttet det ut på siden da som "Work in progress" Men men, tviler litt på disse ryktene. Blizzard sa jo selv at det ikke ble noe Diablo3, i hvertfall uhyre lite sannsynlig. Selv er jeg utrolig Diablo fan. Så håper jo selvsagt på at ryktene er sanne. Den som lever, får se. Endret 12. august 2004 av DavidH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå