monstar Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Jeg tror jeg skal vente til våren med å kjøpe nytt grafikk-kort og da blir det eventuelt x800xt.
thomassit0 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 seriøst gidder dere å bruke nesten 5 lapper på et grafikk kort??? jaja
jokki Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Se på pc som en hobby og da vil du se at det er blandt de billigste hobbyene du kan ha
notarget Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Fint mamoz! Stå på Mamoz, det er ikke mange nettbutikker i Norge som har fått utlevert x800 XT kortene uansett, dere var vel de første?
Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Jeg vil tippe at Mamoz taper en del kunder på ikke å ha Oppkrav. Bla. annet så er det veldig mange under 18 år som bestiller datadeler og når man er under 18 har man ikke mulighet til å ha Visa eller Mastercard. Så vil jeg legge til at bla. Netshop.no har fjernet Visa og Mastercard som betalingsmåte...
Rafael Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Tenker meg nok at de tjener mer penger på det til sammen. For da slipper de å tenke på hvor mye som er i retur (pakker som ikke blir hentet) og kan heller fokusere på bedre kundebehandling. Tenker også at kanskje mange av dem som ikke har tilgang på kredittkort kanskje ikke er seriøse kunder (med tanke på at det er mange som ikke henter varene på oppkrav).
Gvarv Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Selv foretrekker jeg å betale nettkjøpene mine med kort istedenfor postoppkrav. Det blir billigere for meg, og jeg slipper å betale posten ekstra for stort sett lite imponerende service.
crownjewel Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Selv foretrekker jeg å betale nettkjøpene mine med kort istedenfor postoppkrav. Det blir billigere for meg, og jeg slipper å betale posten ekstra for stort sett lite imponerende service. word!
z00l Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Sett bort fra garantiordningene til Asus, så synes jeg det ikke er verdt å betale så mye ekstra p.g.a merket. Sapphire sitt kan du jo få nede i 4400,- kr. -z00l-
kirjogra Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Ja vente på denne. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=140297 Litt billigere
oslo72 Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg vil tippe at Mamoz taper en del kunder på ikke å ha Oppkrav. Bla. annet så er det veldig mange under 18 år som bestiller datadeler og når man er under 18 har man ikke mulighet til å ha Visa eller Mastercard. Så vil jeg legge til at bla. Netshop.no har fjernet Visa og Mastercard som betalingsmåte... Ville vel heller si motsatt - jeg nekter å kjøpe ting på oppkrav, og kjøper kun fra butikker som har VISA/MasterCard. Regner med at det er flere som er over 18 år enn under...
C4STOR Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Komplett har Sapphire Radeon X800XT til 4.475 De har det IKKE. Den er ikke på lager + at det er ubekreftet, mao så har de ingenting annet en prisen på det
C4STOR Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg vil tippe at Mamoz taper en del kunder på ikke å ha Oppkrav. Bla. annet så er det veldig mange under 18 år som bestiller datadeler og når man er under 18 har man ikke mulighet til å ha Visa eller Mastercard. Så vil jeg legge til at bla. Netshop.no har fjernet Visa og Mastercard som betalingsmåte... Ville vel heller si motsatt - jeg nekter å kjøpe ting på oppkrav, og kjøper kun fra butikker som har VISA/MasterCard. Regner med at det er flere som er over 18 år enn under... Så tipper jeg også at de under 18 også utgjør brorparten av de som ikke henter pakker de har bestillt i oppkrav
DaWeed Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Folk som bor i Trondheim, kan jo dra ned dit å hente det selv, så slipper dere frakt, og kan betale kontant Endelig andre enn folk ifra Fredrikstad som får oppleve dette!
Asbjørn² Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ...når man er under 18 har man ikke mulighet til å ha Visa eller Mastercard. Aldersgrensen for VISA er 16 år
jokki Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er et visa electron. Og det kan du få som 11åring også. Du kan kun benytte det i banken og i butikker og slikt. Som navnet sier så er det kun eletrisk. Du kan f.eks ikke handle på nett med det
DaWeed Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er et visa electron. Og det kan du få som 11åring også. Du kan kun benytte det i banken og i butikker og slikt. Som navnet sier så er det kun eletrisk. Du kan f.eks ikke handle på nett med det Det går vell ikke ann å handle mer "elektrisk" enn på nett vell? Neida, forstår hva du sikter til
Asbjørn² Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er et visa electron. Og det kan du få som 11åring også. Du kan kun benytte det i banken og i butikker og slikt. Som navnet sier så er det kun eletrisk. Du kan f.eks ikke handle på nett med det Hvordan kan det da ha seg at jeg fikk ett ekte VISA kort (ikke electron) da jeg var 16?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå