Gå til innhold

Er Siemens ST55 verdt 498kr?


Anbefalte innlegg

Hvis man kjøper ST55 for 500kr bruker du den vel ikke til hoved telefon, de fleste ville jo brukt den som "party-telefon"! Hvis man skal ha en billig party-telefon så kan man jo også kjøpe ST55 for 500kr, et vert fornuftig menneske bruker ikke 1200kr på en party telefon, selv bruker jeg SL45i!

 

edit

Skrive feil! hah! hvis noe er utydelig så bare si i fra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man kjøper ST55 for 500kr bruker du den vel ikke til hoved telefon, de fleste ville jo brukt den som "party-telefon"! Hvis man skal ha en billig party-telefon så kan man jo også kjøpe ST55 for 500kr, et vert fornuftig menneske bruker ikke 1200kr på en party telefon, selv bruker jeg SL45i!

 

edit

Skrive feil! hah! hvis noe er utydelig så bare si i fra!

Vil ikke akkurat si at ST55 vil fungere som en god "party-telefon". Prøv å skriv meldinger med den i fylla, så skjønner du hva jeg mener. ;)

 

Bedre å bruke en Nokia til det formålet.

Lenke til kommentar

Som fest telefon er jo den nydelig. Har bra kamera så får med de festligste stunder! ;) Kjekt å få med seg skikkelig bevis, så ingen kan motsi deg dagen derpå, vet du :D Når jeg er ute pleier jeg å ringe, det er vanskelig for folk å legge merke til en svak vibrering og liten tone.

Min ST55 fungerer perfekt når jeg går ut! :)

 

Edit: Liten fiks!

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar
Jo, også er designet helt kurrant.

 

For de som sier dette ikke er verdt pengene, så ønsker jeg å se en telefon til 400,-UTEN abbonent som er bedre  ;)  (Ja den koster 500, men det er inkludert 100,- ringetid)

 

N-Gage er jo en fjortiss-telefon deluxe...

Din måte å argumentere for at ST55 er bedre enn N-Gage sier veldig mye om deg som person. Jeg velger å ikke gå inn i denne diskusjonen, men for de fleste brukerne av dette forumet som har prøvd symbian tlf, vet jeg hvilken side de velger.

 

Det virker som om N-Gage tilbudet kun gjelder i Trondheim. De var utsolgt på tiller, lade, midtbyen, og det store spørsmålet blir da hvor er den ikke utsolgt!

At jeg sier en "gameboy" telefon henvender seg til den yngre garden av mennesker som kjøper mobil, sier vel ikke akkurat så veldig mye om meg som person men... :roll:

 

Og ja, jeg kjenner godt til Symbian da jeg har P900. Og det er vel ikke akkurat snakk om å "velge side".... Folk har forskjellig smak, det er greit. Men det drar ikke akkurat så kult å dra opp en "gameboy" når du skal ha nummeret til dama. Tviler på at den har Symbian og "kule" spill gir så bra inntrykk... Men hvis det man ønsker i en partytlf, så er det greit.

 

Skal man ha en N-Gage, er selvfølgelig det et knall tilbud, men jeg kjøpte da i likhet med mange denne som partytelefon. Skal du ha symbian, så kjøper du nå med litt kvalitet.

 

Nå har jeg prøvd den et par dager.... Og må si meg enig.. Den har noen bugs. Og tekstmeldinger er litt vanskelig å skrive når man er full, men hvem i ***** sitter å skriver SMS når de drikker??? Men til prisen av et par pizza er det overkommelig. Kjøpte en telefon til 5000 som partytelefon, og det var litt surere å miste den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...