Gå til innhold

Artifacts i windows!


puts

Anbefalte innlegg

Jeg har et uklokket Gainward FX5900XT i en DELL pc som gir artifacts i wndows, og enda mer i spill.. :no: Har prøvd kortet i flere maskiner og det virket ikke.. kan kanskje tenke meg at det blir litt varmt i DELL'n men testet den i min egen pc som ikke er varm i det hele tatt..

Prøvde å flashe bios, formatere HD, reinstallere drivere, og reinstallere DX.. Det hjalp ikke... Hva er galt? :cry:

 

På forhånd Takk

Endret av CocaCola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det begynner å bli ganske lenge siden jeg kjøpte kortet nå har det noe å si? Kan jeg fortsatt klage til komplett? Og angående DELL'n det er ikke min...

Det stod forresten ingen temperaturer...

Endret av CocaCola
Lenke til kommentar

du sier det er lengesiden du kjøpte kortet.. det har vel ikke vært slikt hele tiden da..

men alikevel..

dersom det ikke viser på skjermkortet at du har tukklet med det så send det tilbake..

er det en dell var det gjerne en ferdig sammensatt maskin og..

 

og du har selvfølgeligt ikke rørt skjermkortet når du leverer inn pc'en :thumbup:

Lenke til kommentar

Samme problemet hadde jeg, trolig på grunn av at vifta ikke satt skikkeli på. Selv etter at jeg fikk fiksa vifta skikkelii på plass, blei det bare verre og verre. Nå får jeg artifacts med det samme jeg starter opp. Sist jeg testa blei oppstarten blå også døde bildet ut.

Har gitt opp, får håpe på garantien :w00t:

Lenke til kommentar

Prøv å underklokke kortet med feks RadLinker. Jeg fikk artifacts i Doom 3, og måtte underklokke mitt Radeon 9800Pro for å bli kvitt de :cry:

 

Hvis problemet blir borte etter at du har klokket det ned, er det nesten garantert et varme problem. Kansje minnebrikkene blir varme? :hmm:

Endret av Xpresion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...