Gå til innhold

Minnekort med 2 Terrabyte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje disse kortene vil erstatte vanlige harddisker om ikke så lenge :w00t:

da slipper vi støy i fra vanlige hd'er, å de nye kortene tar mye mindre plass, blir ikke varm, å raskere og mere plass.

Skrevet

Tja, tror nok s-ata er kommet for å bli, hvertfall en stund. Er sikkert ikke så utrolig billig med 2TB minnekort :p Slike minnekort har vel også en begrensning på hvor mye de kan overskrives, eller er jeg på jordet nå?

Skrevet

Etter det jeg har lest så kan det ikke forsvarest økonomisk å selge minnekort med stor kapasitet, så vi vil nok fortsatt se vanlige harddisker en stund til ;)

Skrevet (endret)

Jeg må nok være dagens gledesdreper: Minnekortene med 2 TB er bare tull og fanteri fra IT-avisens side. De har nok en gang klart å feiltolke kildene sine. Jeg trodde først det var oversettelsesfeil (ala billion->bilion) men etter på ha lest den orginale pressemeldingen så ser jeg at det er noe annet som er feil. Det står at det gjøres teknisk mulig å adressere minnekortene på opptil 2 TB minnekort, ikke "nå kommer de".

Sorry gledesdrapet, men dere hadde vel allerede på følelsen av at det var for godt til å være sant?

Endret av Simen1
Skrevet (endret)
2TB var absolutt for godt til å være sant

Jepp, Utrolig bokstavelig talt (slik trådstarter skriver så treffende)

Jeg vet ikke om de har fått noen mail, men det flames så det holder i "diskuter denne artikkelen".

Endret av Simen1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...