Gå til innhold

Er dette oppsettet ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min handlekurv.

Er dette et bra oppsett? Trenger bare noen second opinions før jeg bestiller, bare for å være sikker på at jeg gjør et bra kjøp!

På forhånd takk!

Mvh Christoffer

Endret av xist
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bestille alle fra netshop tenkte jeg, de har alle varene, det der var bare oppsettet... Er netshop en butikk og stole på ? :) Har aldri handla for de før.

Skrevet

En ting til.. kommer a64 boxed eller må jeg kjøpe kjøler ved siden av? I så fall, kan dere anbefale en ? :)

Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale Netshop på det varmeste. Utmerket serviceinnstilling og rask levering.

Edit: Boxed er med vifte ja. Holder i massevis, hvis du ikke er en hardcore klokker.

Endret av Radial
Skrevet
Skal bestille alle fra netshop tenkte jeg, de har alle varene, det der var bare oppsettet... Er netshop en butikk og stole på ? :) Har aldri handla for de før.

har kjøpt mobil telefon fra dem, kjempebra butikk, fikk tilog med sjokolade med på kjøpet. :p

Skrevet

sjokolade faktisk, not bad :) hehe, bare synd x800xt ikke er inne på noen butikker enda :/ kan man modde x800pro til xt ? :) da sparer jeg tid og penger!

Skrevet (endret)
Netshop er en av favorittene mine.

Tror ikke de sender med sjokolade nå som det er så varmt vær.

Får ikke håpe det nei, da smelter den jo før varen har kommet frem. :p

Endret av Zachry
Skrevet

Jau, da var det bestilt, bytte ut XT korter med et PRO vivo, sparer litt penger, +at jeg kan flashe det og jeg valgte en annen ram, fra corsair seff.. (de hadde ikke den jeg hadde valgt på lager) +et lian li kabinett :)

ENDELIG kan jeg spille doom uten og lagge som et 28k modem! :)

Wish me good luck :)

Skrevet

damn.. irriterende at de skal bruke så lang tid på å få inn thermaltake silen 480w psu'en, bestilte mandag, så har de ikke sendt enda, stod den skulle komme inn på mandag.. :( begynner å få seriøse abstineneser her.. wæææææ!

Skrevet

er vel for seint å gjør noe med det nå ? ... kan vel kanskje ringe support avdelinga og høre.. så det rett etter at jeg bestilte at XL minnet hadde kanskje vært best ja ..

Skrevet

og der fikk jeg bytta ram, da må jeg bare vente på strømforsyninga.. de sa at den skulle komme i dag, og om den kom før 4 skulle de sende ut i dag også.. utrolig hyggelige kundeservice på netshop i grunn :)

Skrevet
og der fikk jeg bytta ram, da må jeg bare vente på strømforsyninga.. de sa at den skulle komme i dag, og om den kom før 4 skulle de sende ut i dag også.. utrolig hyggelige kundeservice på netshop i grunn :)

Hva bytta du til?

Skrevet (endret)

Netshop kan jeg anbefale på det varmeste. Makan til service innstilte folk skal du lete lenger etter. Stå på Netshop :thumbup:

Edit: Er LL brikkene til Crosair bedre enn XL? Vet hvertfall at de XL brikkene kom litt dårlig ut i en test her om dagen.

Endret av _Prime_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...