hypers Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 o-zone er homoer på skikeligt. dei har innrømt da på romensk tv
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 OK, jeg gir meg. Men musikken høres ganske tvilsom ut. Det kan du ikke nekte på... O-Zone er i Hatbåsen min.
Dorian Gray Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 OK, jeg gir meg. Men musikken høres ganske tvilsom ut. Det kan du ikke nekte på... O-Zone er i Hatbåsen min. Har vi en hatbåse tråd? det skulle vi hatt, hvis ikke..
embark Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 (endret) Start en da, SteffyBoy.. PS: mai-a-hi mai-a-ha mai-a-ho mai-a-ha-ha Endret 8. august 2004 av fragmaster Jay
Musty Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 ingen som påstår at dere MÅ se på svisj da? er ikke verre enn å slå av og sette på favoritt cden/dvden og høre på akkurat det du har lyst til, uten at NOEN andre får bestemme.. og du slipper alle pågående sms-folk...
ace_ventuora Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jaja.. greit det til du nesten har gått lei filmene og musikken du ha
Haraldson Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 *snip* Får vi ikke lov til å diskutere hvor dårlig et program er? Jeg personlig har sett ytterst lite på sånne programmer, og nei, ingen tvinger oss til å se på det, men det er heller ikke hva diskusjonen dreier seg om.
piit Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Svisj er en dyr form for "chatting", med laber musikk. (utenom noen låter på Hip-Hip Svisj da)
Dorian Gray Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Hatbås tråd opprettet Endret 8. august 2004 av SteffyBoy
diversity Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 hver eneste gang tven min stikker innom nrk2 eller andre interaktiv "stemmeoppsangprogram".. er det maya hi sangen som går.. Faen heller... folk bør skaffe seg bedre smak enn d.. (PS. Sangen kan høres bra ut i fylla)
hypers Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 o-zone sangen var bra dei første gangene, men etter hvert så har eg blitt så lei av dei. o-zone suger så jævli
embark Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 o-zone sangen var bra dei første gangene, men etter hvert så har eg blitt så lei av dei. o-zone suger så jævli All hail to the mighty hypers O-zone suger rumansk rævv
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 o-zone sangen var bra dei første gangene O-Zone var aldri bra.
Svin Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 o-zone sangen var bra dei første gangene O-Zone var aldri bra. Og kommer aldri til å bli det...
embark Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 o-zone sangen var bra dei første gangene O-Zone var aldri bra. Og kommer aldri til å bli det... Ikke hvis de ble bra engang
LarsP Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Ehm, synes O-zone er bra jeg. Har en CD i bilen som inneholder disse to bandene: O-ZONE Og ' NAGLFAR
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Lurer på hva som skjer når han slipper de bukseselene...
fjotten Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Mye bra musikk på svisj, du sier det jo selv, listepop.
embark Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Mye bra musikk på svisj, du sier det jo selv, listepop. Hold opp 3 fingrer mot annsiktet ditt og "read between the lines". Det er aldri bra musikk på listene!
phsyco Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det er alltid "bra" musikk på listene, det er derfor de er der. Selger ikke musikken havner den heller ikke på listene. Og musikk som selger er bra musikk, for de som kjøper den. Smaken er som baken vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå