Gå til innhold

nokia 6230 vs SEk700i


Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å benytte meg av angrefristen på 30 dager, og levere inn min k700i og heller kjøpe en billigere nokia 6230. Min SE k700i skulle hatt en standby tid på over 360 timer, men er ikke i nærheten. Kameraet er heller ikke bra, og jeg får kun et par mp3'er. Hva mener dere, er det verdt å gå for den nokiaen?

Endret av dude80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge forumet på http://www.esato.com/ ser det som det har kommet flere fw versjoner.

 

Venter selv en stund til, siden jeg holder foreløpig ut min nåværende fw. Har ikke tid til mange turer innom serviceverksted for å oppgradere fw, så jeg venter til det kommer en "feilfri" fw.

 

PS. Ser ut som det har kommet en R2L versjon som fjerner mange av de buggene jeg har hørt om.

Lenke til kommentar
Et servicesenter, skal være gratis. Har hørt noe snakk på at muligens dukker det opp mulighet for å gjøre dette selv via nettet. Men en må vel ha en dockingstasjon eller lignende. Ikke BT iallefall.

Hmm.. service senter ? kan eks elkjøp gjøre det ? bor nemmelig nære de.. kjøpte mobben min fra dem forresten

Lenke til kommentar
De kan iallefall sende den inn til et service senter. Les hva som et typiske feil på k700, og så sier at du har disse feilene som skal bli fikset av en ny fw. Uansett så skal det være gratis i garantiperioden å oppgradere fw.

et DUMT spm.. hvordan utales FirmWare ? vil ikke dumme meg brutalt ut ved å si navne totalt feil :blush::p

Lenke til kommentar
De kan iallefall sende den inn til et service senter. Les hva som et typiske feil på k700, og så sier at du har disse feilene som skal bli fikset av en ny fw. Uansett så skal det være gratis i garantiperioden å oppgradere fw.

et DUMT spm.. hvordan utales FirmWare ? vil ikke dumme meg brutalt ut ved å si navne totalt feil :blush::p

førmver med så engelsk akksent som mulig :)

Lenke til kommentar
De kan iallefall sende den inn til et service senter. Les hva som et typiske feil på k700, og så sier at du har disse feilene som skal bli fikset av en ny fw. Uansett så skal det være gratis i garantiperioden å oppgradere fw.

et DUMT spm.. hvordan utales FirmWare ? vil ikke dumme meg brutalt ut ved å si navne totalt feil :blush::p

førmver med så engelsk akksent som mulig :)

oki..d a vet je som ca hvordan det utales :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...