SyphoN Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 jeg lurer på hvordan jeg binder Stopsound til en bokstav? går det foreksempel an og binde coltogdeagle til en bokstav så når jeg begynner og vill ha colt og deagle så har jeg kjøpt det liksom?
Newt32 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hvis du skal binde stopsound skriver du: bind "knapp/bokstav" stopsound, i consoll. Men det er litt mer avansert med våpen og slikt.
osmoen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 i autobuy.txt finner du kommandoer til alle våpen eneste man da trenger å gjøre er å enten benytte seg av autobuy-knappen og liste opp ting slik du vil i fila eller binde knapper som du tenker på bind x m4a1;deagle f.eks, mulig du trenger en wait mellom ; og deagle, men det finner du ut av =
Mith Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 formelen er som følger bind x "doaction" dra ned console skriv bind "MOUSE1" Det du får opp da er hva mouse1 er "bindet" til. Sannsyneligvis "+attack" Altså skyteknappen. skriv så bind "MOUSE1" "say Hello world" og når du trykker venstre museknapp vil du da si "Hello world" til alle på hele serveren. bind "DEL" "say M1th er 1337" bind "INS" "say_team M1th er n00b" Nå kan du rose meg med Insert. (alle på serveren ser det) Eller baksnakke meg med Delete. (bare folk på laget ditt ser det) bind "k" "stopsound" stopper lyden med k. Happy config haxing.
cheeplix Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hvis jeg var deg hadde jeg gått for denne: Bind "Mouse1" exit Den er fin. Så en Myg0t-jævel som gjorde det med en...
Plomma2 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 du skriver bind "mouse1" fire. for eks Da skjer det nok lite..
danilovic Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 du skriver bind "mouse1" fire. for eks Da skjer det nok lite.. ... Men skriver du bind "mouse1" fem, da blir det fart på sakene!
Mith Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 .. Men skriver du bind "mouse1" fem, da blir det fart på sakene!
Xer0 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) tror du trenger wait mellom Så absolutt ikke jeg syntes å huske at hvi du skulle ha deagle å colt på samme knapp måtte du ha feks. bind F1; buy menuselect 4; menuselect 3; wait; wait; wait; buy menuselect 1; menuselect 4; Endret 8. august 2004 av Xer0
Plomma2 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 tror du trenger wait mellom Så absolutt ikke jeg syntes å huske at hvi du skulle ha deagle å colt på samme knapp måtte du ha feks. bind F1; buy menuselect 4; menuselect 3; wait; wait; wait; buy menuselect 1; menuselect 4; Nope.. Bind f1 "Colt; deagle; primeammo; secammo"
Mith Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Nope..Bind f1 "Colt; deagle; primeammo; secammo" litt feil der å. Her kommer et basic buy script for F3-F10 bind "F3" "hegren" bind "F4" "flash;flash;sgren" bind "F5" "deagle;primammo; secammo" bind "F6" "famas;galil;primammo; secammo" bind "F7" "m4a1;ak47;primammo; secammo" bind "F8" "awp;primammo; secammo" bind "F9" "vesthelm;vest" bind "F10" "defuser" Ikke dumt å binde musa til bind "MWHEELDOWN" "weapon_hegrenade" bind "MWHEELUP" "+jump" bind "MOUSE1" "+attack" bind "MOUSE2" "+attack2" bind "MOUSE3" "weapon_flashbang" bind "MOUSE4" "go_slot2" bind "MOUSE5" "go_slot1" Disse komandoene kan du også binde til en knapp Selv har jeg dette. bind "W" "weapon_knife" bind "SPACE" "weapon_smokegrenade" bind "H" "weapon_c4" Si fra hvis noe ikke funker så vil det bli rettet i løpet av kort tid. Lykke til. Konstruktiv kritikk godtas. Endret 8. august 2004 av Mith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå