rockybalboa Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 hei! noen som vet hvilket program jeg må bruke, hvis jeg vil styre en annens pc i nettverk. Det er mitt hjemme nettverk det er snakk om.
Lindsay Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 NVC heter et programm som er OK å så har du Remote Desktop,men har ikke brukt det da NVC funker til mitt bruk.Søk på Google for andre alternativer
reznor15 Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 I winxp finnes det et program, "tilkobling til eksternt skrivebord". Har ikke prøvd det men det går sikkert greit.
RiviEr Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 men jeg syns denne er bedre... www.emco.is -RiviEr
Guffen Duck Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Bruker et free program som heter vnc-3.7. Passer fint for mitt bruk.
Big_JT Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Anbefaler tightVNC som du finner her: tightVNC Mange muligheter, gratis og gitt ut under GPL.
Irons Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Om du kjører XP på begge, vil jeg anbefale den som følger med der. Om du ikke kjører Xp, så ville jeg brukt VNC, eller tightvnc... \\Sp33D
sumptrollet Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 hei! noen som vet hvilket program jeg må bruke, hvis jeg vil styre en annens pc i nettverk. Det er mitt hjemme nettverk det er snakk om. Elementær informasjon å opplyse om er hvilket operativsystem du bruker. SSH er fint forøvrig.
PeR_FeKt Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har gode erfaringer med Ultra VNC http://ultravnc.sourceforge.net/ Gratis og fungerer bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå