Gå til innhold

CS: Source Beta utsatt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dette var jo noe nytt.... Må helt tilbake til Half-Life for å se hvor pålitelig Valve er. Half-Life var neeesten ferdig da Valve bestemte seg for å IKKE være fornøyd med resultatet, så skrota de ALT og begynte på nytt (Mer eller Mindre). De sendte ut skjermbilder av Team Fortress 2 med Half-Life for så og lage bøttevis av versjoner av det uten å gi ut EN! CS:CZ gikk gjennom hele 4 utviklere før Valve så seg ferdig med det. Half-Life 2 gidder jeg ikke gå innpå en gang, grunnen til at det ble utsatt var ifølge Valve, at de ble hacka og kildekoden ble stjålet. Vet nå ikke helt jeg, altså etter det jeg hadde lest så hadde de kildekoden på en pc som manglet ca. 20 sikkerhetsoppdateringer? En skal være passe tett i nøtta for å ligge kildekoden til tidenes muligens største spill på en PC som ikke er skikkelig sikret mot slike ting. Ja og nå utsetter de altså CS:Source også.......jaja mer var det vel ikke å forvente.

Lenke til kommentar

http://www.steampowered.com/?area=news

melder iallefall nå om følgende

 

Pre-loading of the Counter-Strike: Source beta to cyber cafés begins today. On Wednesday, this first phase of the beta will open and the game will be playable at all cyber cafes that subscribe to the Valve Cyber Café Program. Later this month, the beta will be extended to owners of Counter-Strike™: Condition Zero™ and ATI Fulfillment Coupon holders.
Lenke til kommentar
Jeg har CZ, hvordan kan jeg teste CS: Source?

*Dunke hodet i bordet til han glemmer at noen faktisk klarte å stille det spørsmålet*

 

Hvis du faktisk hadde lest tråden så står det at det dukker opp i steam greia di for nedlasting.

Om et par år. :)

Gratis?

Det var en kødd, men CS Source blir gratis til alle som kjøper HL2 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...