Gå til innhold

Dagens beste hovedkort til Pentium 4


Marcelo

Anbefalte innlegg

sorry at jeg kopierte emne titellet ditt ^Thomas^ men kom ikke på noe bedre i farten etter at jeg så din tittel men anyways. Jeg lurte på hvilket hovedkort til pentium 4 er det beste. og då mener jeg med minst feil, hvilket som tar mest ram, tar høyest med ghz og stabilitet og alt sånt og selvfølgelig det som bråker minst, då tenker jeg på vifter og alt så kan gjør at det bråker??

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si uten at du sier hva du mener med "best".

(høyest ytelse, mest for pengene, mest tilkoblinger, mest overklokkingsegenskaper, mest stabilt osv).

 

Du sier heller ingenting om hvilken Pentium4 du vil at det skal passe til (hverken kjerne og sokkel) og heller ikke hvilket bruksområde det er tiltenkt.

Lenke til kommentar

Abit sine 875/865 pyser ut om en skal ha pc 4200 og oppover.

 

Må moddes i såfall. v.mem, vtt

 

Annen ting er de forbaskede NB viftene til Abit. etter 4mnd så braker helv løs.

 

Er ikke sikker på om pci locken funker som den skal på de gammle IC7-G kortene heller når en passerer 300MHz?? hørt noen som anntyder dette

DFI og Asus klarer brasene når en virkelig begynner å legge på storslegga.

 

DFI eller ASUS samt en P4 2.4C med M0 stepping med noe pc3200(mem 5/4) BH5 minne eller pc4200-4400 (mem 1:1)

Lenke til kommentar

det er det desidert sykeste jeg har hørt i dag!!

Annen ting er de forbaskede NB viftene til Abit. etter 4mnd så braker helv løs.

har hadd kortet i 1 år snart, ikke antydning til problemer! :nei:

dette kortet er jo nettopp GLIMRENDE til overklokking! har du lest testen HW har gjort på kortet? tydligvis ikke....ta en titt på den, og spesiellt det som står under "overklokking".... :w00t:

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen mellom P4C800-E Deluxe og P4C800 Deluxe?

Det samme lurer jeg også på... :dontgetit:

 

Har selv Asus P4C 800 Deluxe. Det er et kanon HK!

En kamerat av meg kjøpte samme HK som meg fordi han synes mitt var så fett! ;)

 

Anbefaler P4C800 Deluxe på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Vanskelig å si uten at du sier hva du mener med "best".

(høyest ytelse, mest for pengene, mest tilkoblinger, mest overklokkingsegenskaper, mest stabilt osv).

 

Du sier heller ingenting om hvilken Pentium4 du vil at det skal passe til (hverken kjerne og sokkel) og heller ikke hvilket bruksområde det er tiltenkt.

Ja, ikke sant. Utrolig mange slike spørsmålstillere her på forumet. Det er sjelden det finnes produkter som er best på alt. du må spesifisere hva du skal bruke produktet til og hva du vektlegger mest.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på en northwood pentium4 3ghz, tenkte og å bruke det til skole, spill(galaxies, jedi academy og litt doom 3) og andre forskejllige programer, liger og det med at pentium har dobble minne kanaler eller noe sånt. jeg vil jo ha det med høyest ytelse, det me mest tilkoblinger og det mest stabile, penger har egentlig ikke noe å si. men jeg synes det Asus kortet hørtes ganske bra ut noen så vett hvor det liger tester av det?

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på en northwood pentium4 3ghz, tenkte og å bruke det til skole, spill(galaxies, jedi academy og litt doom 3) og andre forskejllige programer, liger og det med at pentium har dobble minne kanaler eller noe sånt. jeg vil jo ha det med høyest ytelse, det me mest tilkoblinger og det mest stabile, penger har egentlig ikke noe å si. men jeg synes det Asus kortet hørtes ganske bra ut noen så vett hvor det liger tester av det?

Jeg tror du vil bli meget fornøyd med både ABit Max3 eler det nevnte Asus-kortet. Dersom du skal kjøpe nytt hovedkort / cpu / minne anbefaler jeg å kikke på de nye 915/925-kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...