vanilla ice Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hei Jeg har ett lite problem med windows mediaplayer 9. Den fungerer delvis bra da jeg spiller de fleste sanger og filmer der. Men den fungerer rett og slett ikke på enkelte sanger/filmer. Og det kommer opp en feilmelding. Jeg har prøvd å oppdatere Media Player 9, uten at det har løst saken. I feilmeldingen står det: Windows Media Player encountered an unknown error. Noen som har hatt samme problem, eller som vet hva som kan gjøres? Takker for alle svar
Pels Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Prøv å installere på nytt. Kan sangene du hører på være ødelagte? har du prøvet å laste ned sånn audio codec? Det måtte jeg på DivX-playern min da noen av filmene mine ikke funka..
vanilla ice Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 hummm, sangene/filmene er ikke ødelakte forsåvidt jeg vet. De fungerer nemlig hos kamerater som har kopiert dem over fra meg. Hvor kan jeg laste ned audio codec henne da?
Pels Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 nja .. søk på google. Ekke sikker om det er det som er problemet siden media player sier at det er en ukjent feil . Har du oppdatert dah?
vanilla ice Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 har oppdatert ja. hum, lurer på hva som kan være feil
Pels Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Last ned iTunes fra apple. Det funker mye bedre og er veldig brukervennlig Så da slipper du problemer med media playern, håper jeg.
vanilla ice Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 okei, da prøver jeg itunes;) Tusen takk for hjelpen;)
b-real Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Denne er feilpostet. WMP er software og software skal ligge i programvare-kategorien. Flyttes til riktig kategori
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå