Gå til innhold

XBOX Lyd/bilde kabler


onkeljan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S-video suger p***... Jeg kjører en High Definition AV Pack. Da kan jeg kjøre signalene med component for optimal billedkvalitet. Eneste som er bedre er DVI (rene digitale signaler, ingen konvertering)

 

Uansett, Composite er dårligst, dernest s-video, scart, component og DVI.

 

Kjøp deg en High Definition AV Pack, da får du beste billedkvalitet (component (ikke composite!)) i tillegg har den optisk lydutgang for best mulig DD lyd, anbefaler ikke noe annet. Kjører det på min Harmon Kardon 5500, lyden er helt sinnsyk! Selvsagt blir bilde presentert av en projektor :w00t:

 

EDIT: Krever selvsagt at du har billedkilde som støtter component.... :cool:

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

For info: http://www.xbox.com/en-US/hardware/highdefinitionavpack.htm

For forslag til butikk: http://www.consoleplus.co.uk/product_info....products_id=439

 

EDIT: Linken til butikken er en uoffisiell av pack, men det selges selvsagt offisielle også, men ikke så altfor mye av det i Norge enda ettersom HD TV'er ikke har gjort et stort inntog i Europa enda....

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Eller så skaffer du deg x-2-vga kabelen slik at du kan koble xboxen din til PC skjermen og bruker hodetelefonutgangen der.

5. Microsoft disables the high-definition video output on the PAL version Xbox(only sold in Europe, Australia, NZ, Hong Kong etc.), so it cannot work normally with the X2VGA+. However, the Xbox consoles sold in North America, Japan, etc. which belong to the NTSC version, will work fine with X2VGA+. Please take note of this in advance. We will not accept exchange or refund for this cause.

 

Siden min er solgt i europa, og er pal, har jeg altså ikke bruk for denne kabelen da?

 

Hvilke andre alternativer er det til pal ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...