Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil heller bli dynka i diaré fra en gnu enn å høre på den søpla Piracy Kills Music har satt sammen. Om de skal ha muligheten til å overbevise folk kan de ihvertfall ikke skrape sammen den billigste dritten de finner i den norske platekatalogen for å så gi det hele ut på en cd.

9090431[/snapback]

 

Jeg fant iallfall TO brukbare sanger på den dobbel-CD'en da :ermm:

Lenke til kommentar

Fikk nettopp Steve Vai - Sound Theories Vol 1 and 2 nå.

 

Det er en dobbel live-cd, hvor den ene cd'en er bare orkesteret spiller uten Steve Vai, det er han selv som har komponert dette, den andre spiller Steve med orkesteret.

 

Albumet er rett og slett herlig storslagent, vil anbefale det til alle som liker musikaler som Chess o.l, dette er fantastisk!

 

soundtheories_front.jpg

Lenke til kommentar

Death Vomit - Death Vomit

Deah_Vomit_-_Deah_Vomit.jpg

 

Hobbs Angel Of Death - Hobbs Angel Of Death

hobbsangelofdeath-highlightsunderathrashattack.jpg

 

Nile - Ithyphallic

1297.jpg

 

Pantera - Great Southern Trendkill

pantera_96_the_great_southern_trendkill.jpg

 

Sadistik Exekution - The Magus

8367.jpg

Violator - Chemical Assault

viochem.gif

 

Vulcano - Bloody Vengeance

cov7679.jpg

570 kroner, GEMM, eBay og CDON.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

Fant meg noen saker i en bruktbutikk i Kroatia:

Benediction - The Grotesque Ashen Epitaph

Sepultura - Morbid Visions

Suffocation - Pierced from Within

Myrkskog - Superior Massacre

Dimmu Borgir - Stormblåst

 

Alle de der kosta rundt 50 kroner hver. Aner ikke om sistnevnte er MMV eller ikke, men det er ikke en geit på den i det minste.

 

Ellers så fant jeg meg Ozric Tentacles - Strangeitude til litt over 130 kroner.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

bullet-for-my-valentine.jpg

The Poison

Bullet for my valentine

 

HEFTIG album!

Av de 13 sangene, er ca 8 VELDIG bra! Mine favoritter er Tears don't fall, All these things i hate, Cries in vain, The End, Her voice resides er mine favoritter.. Og dere "fuckemo-folk", gå og legg dere, de har kanskje emotekster, men riffene er faen meg geniale så last ned en av de nevnte sangene og hold kjeft!!

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt mye plater i det siste pga. litt dårlig råd, men kjøpte noen LP'er under Quart-uka (de hadde en salgsbod ved festivalområdet):

 

Lynyrd Skynyrd - Pronounced lĕh-'nérd 'skin-'nérd

Gentle Giant - Octopus (originalutgave, dræbelig fin)

Nazareth - Hair of the Dog

 

Kosta rundt 100-150 per stk, husker ikke helt nøyaktig.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt Braindance - Redemption.

album_redemption.jpg

Hærlig blanding av darkwave, prog, metall og industrial. :)

 

Kan høre noen sanger her: http://vampirefreaks.com/progressivedarkwave

 

Og dere "fuckemo-folk", gå og legg dere, de har kanskje emotekster, men riffene er faen meg geniale så last ned en av de nevnte sangene og hold kjeft!!

9119364[/snapback]

Jeg pleier ikke å kommentere på emo-ting, men her ber du omtrent om det. (Har ikke så veldig mye i mot emo heller, så lenge folk tør å stå for det.)

 

Jeg har ingenting i emosjonelle tekster, som kjærlighet, osv... Men en del emo-tekster, bla. fra denne gjengen her er mer sippete enn emosjonelt.

 

Uansett, husker jeg rett så leverte de dybdeløse masete riff som er like sippete som tekstene deres. Jeg har ingen problemer med "emo" egentlig, men folk må faen meg tørre å stå for det da. Band som syter, kommer med masete whine-riff.

 

Gikk forresten på MySpacen deres og hørte de nye sangene deres. Still sucks. Nei, skal du være emo så får du faen meg ha guts til å stå for det og ikke gå rundt å late som du er noe annet.

 

og btw. slik at du vet til neste gang, ikke gidd å skrive "dere hold kjeft bla bla", det bare provoserer folk til å si hva de mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...