kalli Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Kjøpte meg The White Stripes - Icky Thump for nøyaktig 149,90 kr på platekompaniet i Fredrikstad for ca. en uke siden. Ganske bra egentlig, men var noe jeg savnet av det som var i noen av de eldre White Stripes sangene... Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 den siste var Texas Flood .. Den kostet 99,50 og ble kjøpt på appollon i Bergen.. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Opeth - Ghost reveries på musikkverket på strømmen storsenter for 80,- og Amorphis - Tales from the Thousand Lakes fra Amazon.co.uk til 99,- Lenke til kommentar
Kampkar Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Of Myths And Legends, av Black Messiah. 179 kr på Sound of Nois Oslo. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) lenge siden sist jeg har kjøpt meg cd'er nå så jeg har bestilt meg en bonke med cd'er idag Tribes of Neurot - 60 Degrees Tribes of Neurot / Walking Time Bombs - Static Migration Tribes of Neurot - Silver Blood Transmission Tribes of Neurot - Meridian Dalek - Deadverse Massive Vol. 1 Nile - Ithyphallic (Limited Digi) Pig Destroyer - Prowler in the Yard Pig Destroyer - Terrifyer Pig Destroyer - Phantom Limb 27 - Songs from the Edge of the Wing 27 / Twinzero - Split 27 - Holding on for Brighter Days Neurosis - A Sun That Never Sets(DVD) Neurosis - Given To The Rising Gojira - The Link Gojira - The Link Alive(DVD) Gojira - From Mars to Sirius Khanate - Khanate Khanate - Capture and Release Khanate - It's Cold Converge - The Long Road Home(DVD) Converge - When Forever Comes Crashing Boris - Absolutego Boris - Amplifier Worship Zombi - Cosmos Zombi - Surface to Air Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place Sunn O))) - The GrimmRobe Demos Mono - Under the Pipal Tree Mono / World's End Girlfriend - Palmless Prayer/Mass Murder Refrain Mono - One Step More and You Die Godspeed You Black Emperor! - Slow Riot for New Zero Kanada Yakuza - Samsara Tides - From Silence Mouth of the Architect / Kenoma - Split Mouth of the Architect - The Ties That Blind Rwake - Voices of Omens Kylesa - Time Will Fuse Its Worth Zozobra - Harmonic Tremors Balboa / Rosetta - Project Mercury Manes - How the World Came To An End Baroness / Unpersons - A Grey Sigh In A Flower Husk edit: Order Total: $638.00 fra www.relapse.com Endret 29. juli 2007 av Alper Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 lenge siden sist jeg har kjøpt meg cd'er nå så jeg har bestilt meg en bonke med cd'er idag Tribes of Neurot - 60 Degrees Tribes of Neurot / Walking Time Bombs - Static Migration Tribes of Neurot - Silver Blood Transmission Tribes of Neurot - Meridian Dalek - Deadverse Massive Vol. 1 Nile - Ithyphallic (Limited Digi) Pig Destroyer - Prowler in the Yard Pig Destroyer - Terrifyer Pig Destroyer - Phantom Limb 27 - Songs from the Edge of the Wing 27 / Twinzero - Split 27 - Holding on for Brighter Days Neurosis - A Sun That Never Sets(DVD) Neurosis - Given To The Rising Gojira - The Link Gojira - The Link Alive(DVD) Gojira - From Mars to Sirius Khanate - Khanate Khanate - Capture and Release Khanate - It's Cold Converge - The Long Road Home(DVD) Converge - When Forever Comes Crashing Boris - Absolutego Boris - Amplifier Worship Zombi - Cosmos Zombi - Surface to Air Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place Sunn O))) - The GrimmRobe Demos Mono - Under the Pipal Tree Mono / World's End Girlfriend - Palmless Prayer/Mass Murder Refrain Mono - One Step More and You Die Godspeed You Black Emperor! - Slow Riot for New Zero Kanada Yakuza - Samsara Tides - From Silence Mouth of the Architect / Kenoma - Split Mouth of the Architect - The Ties That Blind Rwake - Voices of Omens Kylesa - Time Will Fuse Its Worth Zozobra - Harmonic Tremors Balboa / Rosetta - Project Mercury Manes - How the World Came To An End Baroness / Unpersons - A Grey Sigh In A Flower Husk edit: Order Total: $638.00 fra www.relapse.com 9165793[/snapback] Lykke til med tollen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 det så er så fint med Relapse.com er at de setter verdien på pakken på 0$ Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Ikke glem toll, blir nok litt mer! Edit: Det er jo litt juks Tool - Salival // $123 (inkl. frakt) // eBay Etter min mening overpriset, men nå har jeg skaffet meg alle Tool album! Salival er forøvrig ute av produksjon, som er med på å forklare den hysteriske prisen Endret 29. juli 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 det så er så fint med Relapse.com er at de setter verdien på pakken på 0$ 9165854[/snapback] Så får du håpe på at tollvesenet går på den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) det så er så fint med Relapse.com er at de setter verdien på pakken på 0$ 9165854[/snapback] Så får du håpe på at tollvesenet går på den. 9165858[/snapback] ja de har jo gjort det alle de gangene før så.. .Marcus jeg ga 500kr for Salival brukt, så $123 er ikke så overprist. Har sett den til $800 før på ebay. Tror og at den blir dyrere om noen år. Endret 29. juli 2007 av Alper Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Skal få sjekket om det er 1. utgave med skrivefeil osv. også, mulig det blir et stort samleobjekt i fremtiden Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Kjøpte Gene Loves Jezebel - VII i Sverige for en tier. Et album jeg ble positivt overrasket over. Synd at coveret er så sinnsykt stygt. Sikkert derfor den var så billig. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Borknagar - Quintessence Opeth - Still Life Immortal - Sons of Nothern Darkness Dimmu Borgir - For All Tid Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant 1349 - Liberation 1349 - Beyond the Apocolypse Alt for rundt 70£ i London Endret 30. juli 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
noodles Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 At The Drive-in - Vaya Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli (Limited Edition CD+DVD Digipak) Hellsongs - Lounge Jethro Tull - Stand Up Megadeth - So Far, So Good... So What! Meagdeth - Cryptic Writings Tenacious D - Tenacious D Paul McCartney - Chaos And Creation In the Backyard CDON, 432 kr Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Megadeth - Rust In Peace Diabolical Masquerade - Nightwork Therion - Secret Of The Runes Agalloch - The Mantle Nightingale - White Darkness Borknagar - The Olden Domain Iskald - Shades of Misery Ihsahn - Adversary Lumsk - Troll Bal-Sagoth - Atlantis Ascendant Lumsk - Åsmund Fragdegjevar Therion - Theli Åsmegin - Hin Vordende Sod & Sø Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Common - ''Finding Forever.'' Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Rebel meets Rebel (David Alan Coe og deler av Pantera) Ca. 150,- fra www.play.com Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 MGR - Nova Lux MGR vs. SirDSS - Impromptu Windmills By The Ocean - Windmills By The Ocean 250kr for alt sammen med frakt fra hydraheadsrecords.com Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 enda mer cd-handel fra Relapse.com Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Burst - Conquest : Writhe Boris - Akuma No Uta = 35 dollar fra cdon Coldplay - A Rush Of Blood To The Head Coldplay - X & Y Coldplay - Parachutes Cure - Wish Rage Against The Machine - Evil Empire Ulver - A Quick Fix Of Melancholy EP Chapman Tracy - Tracy Chapman Michael Jackson - Off The Wall = 442kr Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Jimi Hendrix - Axis: Bold As Love - Kostet: 149,50,- - Ble kjøpt på Platekompaniet.no Jimi Hendrix - Experience Hendrix: The Best Of Jimi Hendrix - Kostet: 149,50.- - Ble kjøpt sammen med den over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå