Gå til innhold

Medlems-initialisering under konstruksjon


Anbefalte innlegg

men det har du ikke gjort søppel. fordi jeg så på COPYRIGHT fila di isted

og der stod det ingenting om det.

 

dessuten kan du ikke bare skrive din egen copyright på andre sin kode

 

tulling

 

leste feil. jeg mente at du var tjukk i hue når du sa "du er off-topic" når du selv begynnte med å være off-topic som du selv sa.

 

jeg er forresten fremdeles interessert i å høre hvem du har rapportert meg til og hvorfor.

Endret av saboi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eu'k .. jeg snakket om hva jeg skulle gjøre .. ikke hva jeg hadde gjordt.

 

Det jeg hadde gjordt var å nevne copyright's i hver fil, eller jeg hadde i hvertfall begynnt på det.

 

Foreslår at du msg'er meg på msn, icq eller irc om du er interessert i å diskutere noe mer.

Lenke til kommentar

du hadde begynnt på det ja..

meget hendig at du putter din egen copyright der da.

 

når hadde du "tenkt" til å gi æren til de som faktisk har skrevet koden da?

 

såvidt jeg kan se er oxymora releaset siden du skriver at den er gitt ut under LGPL og du kan laste det ned.

Lenke til kommentar

Du? .. Ta å msg. meg .. jeg diskuterer ikke dette her.

 

Til de som lurer vet jeg at har gode intensjoner med hensyn til Josuitts og Vandevoorde kode, om saboi vil ha det inn med teskje så greit, men da blir det privat.

 

Om du har så himmla god tid saboi, så kan du f.eks. bidra med noen patcher til Oxymora der du retter på copyrighten i de filene som jeg ikke ennå har rukket å rette på. Det jeg har tenkt å gjøre var å bruke denne:

 

The Copyright © for this file and the Oxymora-project is described

in the COPYRIGHT file distributed with this source distribution.

 

See http://www.cpp.no/oxymora/ for details and licenses.

 

..i hver fil, og da beskrive i fila COPYRIGHT mer detaljer.

 

Edit:

Edit4:

Svarer på det under: Har rapporter deg til admin/mods her på hw.

 

...grunnen kan vi diskutere privat om du vil, men ikke her.

Endret av søppel
Lenke til kommentar

saboi:

...grunnen kan vi diskutere privat om du vil, men ikke her.

 

Edit:

Jeg har ikke gjordt noe ulovelig, det du sier er direkte feil. Jeg har full rett til å bruke koden fra boka!

 

Nå tar du å msg'er meg om du lurer på noe mer ang. dette, jeg har ikke interesse av å diskutere dette med deg her!

 

Edit2:

(og jeg tror ikke det er noen andre her som har interessen av det heller)

Endret av søppel
Lenke til kommentar

Akkurat begynnt å lest, men:

Configuration files are Python scripts--use the power of a real programming language to solve build problems. <...> You'll see throughout the remainder of this Guide that being able to use the power of a real scripting language can greatly simplify the solutions to complex requirements of real-world builds.

..og det som kommer videre ser veldig lovende ut. Dette er definitivt det jeg var ute etter tror jeg ja, takker-å-bukker! :)

Endret av søppel
Lenke til kommentar

Oki -- da har man på en måte bekreftet at det er bra saker, altså ting rundt John Carmack har det en tendens til å være kvalitet over virker det som.

 

Kjempegreier .. da slapp jeg "billig unna" her, og kan i stedet kode på det jeg egentlig skal kode på (og bare, heh - egentlig, har 4 uker på meg til å få ferdig). :]

Lenke til kommentar

Ja, har greid å hale i land et lite oppdrag der en skal ha lagret gammle krigsdokumenter i en database og litt rundt det.

 

I C/C++ så blir det en liten CGI-sak, eller en Apache-plugin kanskje. Etterpå hadde jeg tenkt å porte noe PHP-kode som ble brukt til å få opp en kjapp test-versjon. Problemet er at jeg har ikke funnet ut hvilket språk jeg skal porte det til. C++ passer ikke helt her - vurderer om jeg skulle testet Lisp eller Python, men hvis begge er like surrete som PHP (håper ikke jeg "sårer" noen her .. :]) må det nesten bli C++ her også. (Edit: litt desperat løsning kanskje .. heh)

 

Jeg tror i grunn Python er bra til dette. Med det samme jeg er i gang her, vet du, eller har du erfaring med Python + PostgreSQL = Web-app.-på-serverside ==> suksess?

 

Edit2:

Eventuellt Lisp?

Endret av søppel
Lenke til kommentar

Sant å si har jeg minimal erfaring med web-programmering, men hvis du skulle bruke Python eller Lisp ville det normalt bli CGI eller hva? Python og PostgreSQL burde ikke by på noe problem, det finnes allerede en modul for Postgres (pypgsql).

 

Jeg ser forresten at det er mulig å skrive web-applikasjoner for Apache i Python ved hjelp av modpython, virker som en passende løsning?

 

Edit: Og nei, Python bør ikke være like surrete som PHP, Python er et fullblods programmeringsspråk (du finner t.o.m exceptions) :_)

Endret av A_N_K
Lenke til kommentar
saboi:
...grunnen kan vi diskutere privat om du vil, men ikke her.

 

Edit:

Jeg har ikke gjordt noe ulovelig, det du sier er direkte feil. Jeg har full rett til å bruke koden fra boka!

 

Nå tar du å msg'er meg om du lurer på noe mer ang. dette, jeg har ikke interesse av å diskutere dette med deg her!

 

Edit2:

(og jeg tror ikke det er noen andre her som har interessen av det heller)

Det du gjorde var ulovlig. Du har ikke rett til å bruke koden fra boka hvis du ikke inkluderte den copyright-noticen i koden. Noe som du ikke hadde gjort men istedet skrevet din egen copyright. Det var ulovlig og uansett hva du sier så kan du ikke forandre det. Jeg er lei av alt det forpulte pisset du kommer med og at du aldri kan innrømme en feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...