Gå til innhold

Medlems-initialisering under konstruksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sagt det tidligere, men kan gjenta det; koden er ikke releaset (EDIT: den kompileres ikke en gang).

 

Koden er m.a.o. som en setning som ikke er avs...

 

Edit:

Jeg har også sagt (privat til deg i hvertfall) at den orginale copyright-meldingen er fra tidlig 2003, og at koden i f.eks. filen factory.hpp da var min egen, men etterhvert gikk over til å bruke deler eller hele koden fra Modern C++ Design.

 

..videre har jeg nevnt at noen av filene fortsatt har den gammle copyright-meldingen .. men hvis du ser på loggen så har jeg oppdatert copyrighten på filene "sånn etterhvert" når jeg er innom dem.

 

Hva er så himmla "ulovelig" med dette, og hvor mye i detalj skal man gå -- når jeg videre har sagt at jeg har gode intensjoner i forhold til koden fra disse bøkene?

 

Edit2:

Håper du greier å avslutte her -- eventulllellt ta dette privat; eller gjøre noe praktisk nytte: sende inn patcher.

Endret av søppel
Lenke til kommentar
Sagt det tidligere, men kan gjenta det; koden er ikke releaset (EDIT: den kompileres ikke en gang).

 

Koden er m.a.o. som en setning som ikke er avs...

 

Edit:

Jeg har også sagt (privat til deg i hvertfall) at den orginale copyright-meldingen er fra tidlig 2003, og at koden i f.eks. filen factory.hpp da var min egen, men etterhvert gikk over til å bruke deler eller hele koden fra Modern C++ Design.

 

..videre har jeg nevnt at noen av filene fortsatt har den gammle copyright-meldingen .. men hvis du ser på loggen så har jeg oppdatert copyrighten på filene "sånn etterhvert" når jeg er innom dem.

 

Hva er så himmla "ulovelig" med dette?

Er du dum eller vil du ikke lese det jeg skriver?

Jeg gir faen i om du hadde tenkt til å oppdaterer copyright meldingene etterhvert eller ikke. Så lenge den ikke copyright noticen ikke er der har du ikke lov til å bruke koden uansett hva du har tenkt til eller ikke.

det blir det samme som å stjele en is for å si jeg hadde tenkt å levere den etterpå.

 

du har jo også prestert å skrive

siden jeg både har boka, har vært i kontakt med forfatterene flere ganger og dermed, såklart, har satt meg inn i rettighetene mine ang. koden.

i msg til meg. mens i forumet har du skrevet

"Permission to ... is hereby granted ..." .. etc. hva er problemet?

 

skal du si du satt deg godt inn i rettighetene..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...