Furyfax Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Kamerat av meg skal ha dette kortet. Men vet ikkje kass av disse to: ASUS POV Pris er lik, så lurer på om en av de to er mer overklokkings vennlig enn den andre. Bundle er ikkje viktig. Mvh Paul
Radial Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Si det du. Jeg er ikke sikker, men mener å ha hørt at ASUS sine kort ofte er ganske overklokkbare. Personlig gikk jeg for POV sitt kort.
salomo Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har hørt at det er bedre kjøler på Asus sine kort, stemmer det eller?
Furyfax Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Linken eg ga i forrige post viser ASUS sin kjøleløsning og den ser jo grei ut..
Traxco Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 liker asus godt,men ser at POV kjører med 425mhz på coren.men ingen tvil begge er jo bra kort.du får søke og se om du finner test på noen av kortene..
Åsmund@ATi Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 er det ikke noe med det at Asus sitt er singel slottet da....derfor er det jo fint i shuttle da vis den hadde kommet i 350watt utgave i shuttle...he heh
Åsmund@ATi Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 (endret) SLETTET** Dobbel post ! ops Endret 3. august 2004 av Åsmund@ATi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå