Akira Kurosawa Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Jeg er på jakt etter to sikleobjekter nemlig keen 5 og seks noen som vet hvor jeg kan få tak i dem
MrAHB Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 ...ligger vel på en diskett ;-) Om du skal søke er spillets fulle navn Commander Keen, og jeg tror det er laget av iD software.
Windoge Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Funker det på XP? Neppe, med mindre du laster ned DosBox og VDM Sound.
Goophy Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Fungerer greit her, med lyd og alt. Har alle "episodene" på CD, originalene. Fulgte med en joystick jeg kjøpte til P75'en for 100 år siden.
Windoge Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Keen serien må ha vært noe av det første jeg har spillt til PC.
chokke Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 spilte keen 4 med pappas eldgamle bærbare UTEN farger, kobla den STORE fargeskjermen tilk og vi drømte oss inn i den
Zyndrone Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 oi oi husker gamle dager da jeg og brodern satt og spilte keen på gamle PCen..
Koopa Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Funker det på XP? Neppe, med mindre du laster ned DosBox og VDM Sound. Jeg har XP, Commander Keen 1, 4 og 5 funker med lyd og alt her..
halola Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Er det dette spillet? -> http://www.glenrhodes.com/flashkeen/ Det er morsomt å spille gamle spill, og de fleste er ca 5 sek unna med et søk bygget opp slik i google: "gammeltspill" + flash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå