strangecolorblue Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Jeg skal anskaffe meg et digitalkamera med memory stick pro-kort, og skal derfor også kjøpe kortleser. Men hvilken skal jeg kjøpe? Jeg vil helst ha en intern kortleser, men vet ikke hvor -eller om jeg kan montere denne. Jeg har et aopen ak77-333 hovedkort og en ledig "plastluke" under diskettstasjonen. Betyr det at jeg kan fjerne plastluken og at det finnes et spor for kortleser der? Jeg har installert usb 1.1-til-2.0-driver til hovedkortet, men det er bare 1 av portene som har blitt oppgradert til 2.0 (ipoden funker i alle fall bare på 1 port) Får jeg da usb 2.0-hastighet på en intern kortleser? Er veldig takknemlig for svar
strangecolorblue Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 hvordan sletter jeg ett av de dobbeltpostede innleggene?
bergaloevera Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 hvordan sletter jeg ett av de dobbeltpostede innleggene? Går ikke av en eller annen teit grunn... du må bruke report knappen slik at en moderator kan slette den...
Jankee Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Stenges. Ein treng ikkje dumpe ned masse innleg om dobbelt post. Rapport kanppen er til for slikt. Vidare disk kan takast i denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277006 Då der var det einaste fornuftige svaret.
Anbefalte innlegg