Gå til innhold

Zelda Majoras Mask!


Snorre

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor Moonlit steinen befinner seg. Jeg skal nemmelig finne meg en veg opp til klokke tårnet og skal gi en shrub en moonlitstein så jeg får "propell" jeg har bare 10 timer igjen til Maskefyren stikker av.

 

Edit: Ja jeg har husket å ta på pause. ;)

 

En annen ting Da jeg gikk til teleskopmannen møtte jeg et fugleskremsel som ville lære meg å kontrollere tiden, men først må jeg spille en sang for ham, Jeg har ingen Ocarina eller andre instrumenter hva gjør jeg?

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikk i teleskopet til astronomen. Se på klokketårnet og zoom inn på toppen av det. Skull-ungen står der og "mooner" deg. Etterpå kommer en liten cutscene hvor månen mister en sten (moontear). Gå ut døra ved siden av astronomen, og månesteinen skulle ligge der.

 

Du får instrumentet ditt etter at du har kommet litt videre, og fått savet for første gang.

Lenke til kommentar

Bruk teleskopet og zoom inn på toppen av klokketårnet. Du vil se Skull Kid, og månen "gråter" en "tåre" som lander rett utenfor observatoriet. Gå ut døra og plukk den opp.

 

Glem det fugleskremselet foreløping, du kan komme tilbake til han når du har fått Ocarinaen.

 

EDIT: Argh litt for treig der! :p

Endret av Magus
Lenke til kommentar

Takker for gode svar. skal jammen meg sitte mye imorgen.

 

Edit: Greide det. har bare et problem. For å få lov til å lære den mystiske sangen som kan få tiden til å gå sakte eller dobbelt så fort måtte jeg komponere en sang. Jeg er ikke sikker på om jeg husker den. Går det ann å reise tilbake i tid slik at jeg kan komponere en ny sang?

 

Edit2: Er det noen banker jeg kan putte penger i så de ikke forsvinner. Og et sted for items????

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Ah, Majora's Mask! Der snakker vi kvalitetsspill! (har kommet ganske langt, men det er veldig vanskelig).

 

Er det noen som vet hvordan man får tak i Lullabelly Song?

Jeg må likevel si at "Ocearnia of Time" var enda bedre!! :thumbup:

Det er vel ingen TVIL om at Ocarina of Time er det beste Zelda spillet.

jeg har fler gode minner fra det der enn menneskelig mulig tror jeg.

 

MEN - du mener "Goron Lulleby"-sangen ikke sant?

Den får du iallefall tak i ved at den frosne Goron-gubben og den gråtende babyen. Du har heeeelt sikkert hørt den ungen grine. Du lærer den av dem iallefall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...