Gå til innhold

Gratis SMS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Jeg har laget et perl script for å sende sms via mother fra komandolinjen. Har tenkt å utvide det til å støtte flere servere etterhvert. Lager også kanskje en gui versjon om jeg gidder :wink: Har ikke kommet så lagt at jeg har fått lagd en webside til programmet, men hvis du er interessert så kan du maile meg på [email protected]

Lenge igjen å vente?

Skrevet

Ok. Til dere som har sendt meg mail om det perl scriptet. Skal maile dere perl scriptet i kveld. hadde satt pris på om dere ikke distibuerte det fordi det er ikke helt release klart. Mangler bl. a lisens avtale. Hehe. Har akkurat begynt arbeidet med å lage en grafisk versjon også, så den kommer snart :wink:

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-09 20:41, cyclo skrev:

Til dere som har sendt meg mail om det perl scriptet. Skal maile dere perl scriptet i kveld.

Sitter å gleder meg! Skal love deg å ikke gi det videre...

Skrevet

Quote:

Den 2002-04-28 03:09, Kafarsken skrev:

Dersom du har telenor kan man motta SMS via msn-messenger. Det er kult det!

Hvordan gjør man dette?

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-09 23:39, cyclo skrev:

Da har jeg sendt programmet til dere som har bedt om det. Dersom det er noen som ikke har fått mailen, si fra :smile:

Send til meg og da :smile:

([email protected])

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-10 09:46, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Har ikkje fått tak i han som eg veit laga eit [email protected] program.

Gir tilbake melding så fort eg får tak i han..

Eg er her eg vis det var meg du sko ha tak i...

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-09 20:37, ZerBox skrev:

Quote:

Den 2002-06-08 18:50, ThuleAudio skrev:

Den likte jeg! Nå har jeg laget en snarvei på startlinjen min her slik at jeg slipper å skrive inn brukernavn og passord! Skikkelig enkelt! Takker!!!!

Har noen andre tips til andre slike tidsparende måter så er det bare å si ifra;)

Prøvde dette jeg ogsp, byttet ut "TLFNR" og "PASSORD" med mine egne verdier, men det står bare "finner ikke filen".. Her er min url: http://planit.netcom.no/Login/ CheckLogin.html?UserId=99999999&Password=9999 Hva har jeg gjordt feil?

Skrevet

Quote:

norpheus skrev (2002-06-19 22:37):

Prøvde dette jeg ogsp, byttet ut "TLFNR" og "PASSORD" med mine egne verdier, men det står bare "finner ikke filen".. Her er min url:
CheckLogin.html?UserId=99999999&Password=9999 Hva har jeg gjordt feil?

Mellomrommet mellom "Login/" og "CheckLogin.html" skal ikkje vere der....

mvh.,

Vegard

• 3 måneder senere...
Skrevet

Som en var inne på, så kan man nå både sende og motta SMS med MSN Messenger.

Noen som vet hvordan det funker med fakturering? Er det gratis eller kommer det en eller annen sur regning i posten...?

Magnar

Skrevet

andgob skrev (2002-06-20 18:27):

Jeg har finnet et script til irc som hjelper deg til å sende sms. her er url'n:

http://home.online.no/~roamarti/Download/Download.htm

Funket ikke. Noen som har noen tips?

Får bare "SMSNOTIFY Unknown command" når jeg skriver /smssettings.

Edit: Installerte mIRC på nytt. Da kom jeg litt videre. Men det funket ikke å sende sms. IrcSMS blir liggende nede på taskbaren. Den forsvinner ikke, og ingen sms blir mottatt.

[ endret av Orjanp den 2002-10-18 13:04 ]

Skrevet

Sitter selv og sender gratis sms både fra mobilen og pc'en med spesielle SMC nummere som er hemmelige :wink:

for gale at ncom og tele*or skal ta blodpriser for sine tjenester. Burde jo ikke ha kosta mer enn 5-10øre for hver sms!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...