svennand Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 er det noen mulighet for å passordbeskytte slike mediaer? tenker da på alt fra disketter til cd og dvd plater. gjøre slik at man må nødt å taste ett passord for i det hele tatt komme inn på plata?
Pirka Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Programe heter silver eller iron key, det er freeware.
svennand Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 iron key så ut til å være noe jeg likte=) tusen takk
Kimmer Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Ja det e mulig det. Hei, Der er vel egenligt ikke noget der heter et dumt spørgsmål - men der er i høy grad en del dumme svar svar der kommer her på forumet. Dette er et av dei. Mvh Kimmer
Pin Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Og ditt var enda dummere du leste vel hele threaden før du posta? Posten under den der, som var posta 1 min senere forklarte han hvilke progs....
Garathor Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Iron Key bruker bare DES kryptering. Men det holder vel hvis det ikke er så store krav til sikkerheten (jeg ville heller brukt GPGshell sammen med GnuPG for å lage et selvdekrypterende arkiv med twofish algoritmen). Men sørg for å bruke et skikkelig passord så det ikke blir lett å gjennomføre et vellykket ordliste eller brute-force angrep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå