Gå til innhold

SE T630 eller siemens CX65?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med molna og Zemeckis: gå for CX65. Jeg har ikke prøvd den, men jeg regner med at den er VESENTLIG bedre enn c45 (har selv hatt store problemer med den, så ikke vær redd R@MB@stix). Pleier som regel ikke å dømme telefoner uten å ha prøvd de, men CX65 ser ut til å være bedre enn t630 på de fleste punkter. Mulig kvalitetsfølelsen ikke er den samme, og personlig liker jeg SE's menyer meget bedre enn Siemen's. Selv etter å ha vurdert disse punktene ville jeg ikke vært i tvil: jeg hadde gått for CX65.

Lenke til kommentar

Takker :D det her var jo en meget seriøs tråd ... ingen som har kommet med noe kødd .. tusen takk folkens !

 

for å få det ut ... 1 krone er jo ikke den store prisen heller heh... men jeg kan vel ikke vente meg at "video-kameraet" er noe særlig på den? det er vell som å ta 15 bilder i et eller ? :blush:

Lenke til kommentar
Skjermen er knakandes god..

Da er i såfall skjermen på CX65 ekstremt knakende god. Den er nemlig skarpere, større og mer lyssterk enn T630-displayet.

 

 

CX65s CPU kjører på 104MHz

T630s CPU kjører på 32MHz

Der har du nok hovedgrunnen til hvorfor CX65 er så mye bedre og raskere på alt ;)

Endret av molna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...