Gå til innhold

erfaring med ericcson t65?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har hatt min t65 i ca 2 mnd nå og er storfornøyd med den. sammenligna med min gamle 3210, er det alt jeg savna med den + mer. eneste minus jeg kommer på i farta er at jeg ikke får stemmeoppringing til å virke som den skal. Kan absolutt anbefales. Har tilogmed begynt å wappe, uten å bli ruinert...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Dette er en møkkatelefon. Hadde min i 2-3 mnd før den begynte å henge seg og klikke hele tida, og en uke etter at dette begynte gikk det ikke an å ringe med den eller motta samtaler. I tiden den "fungerte" var batteriet dårlig og menyene treige.

 

Jeg har nå fått meg en ordentlig telefon, en Nokia 6310 :razz:

Lenke til kommentar

så vidt jeg vet kan du ikke kjøpe nytt batteri til den... batteriet blir ødelagt før eller senere så da må du enten sende in telefonene eller kaste den.Jeg leter etter en mobil med BRA batterikapasitet og uten all dilldall jeg foreløpig ikke trenger..bluetooth etc.

T68i har 13!!! timer taletid, men den har for mye greier jeg ikke trenger.

Lenke til kommentar

Har hatt min t65 i tre uker og hittil er jeg fornøyd. Batterikapasiteten er bra (lader hver 3. eller 4. natt) og det virker nesten ikke som at batteriet blir påvirket av å snakke i 5-10 minutter. Regner med at nettet har litt å si. Jeg leser i Danmark og har Tele Danmark. Hjelper kanskje ikke så mye men... Eneste som er litt kjipt er at den er en smule treg til å reagere når jeg beveger meg i menyen og skriver meldinger. Og t9 er ikke så bra som på Nokia 3310. Kjøpte min her nede i http://www.vicshop.dk til ca. 1350 kr (DKK er cirka lik NOK). Men det er jo mulig at tollen stopper en slik pakke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...