Gå til innhold

Til de som har Doom 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke når du quick-loader, etter du har quick-savet.

Da tåler de opp til flere skudd, før de splatter eller smuldrer opp!

Gjør det på meg i vert fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg HATER de edderkopp tingene! gi meg en minigun NÅ!  :realmad:

:!:

Håper spillet er sånn at jeg bli vettskremt, noe det ser ut til :dribble:

Vel.. Nå trenger du ikke håpe mere. Fordi det ER det.

Første gang jeg spillte det, skvatt jeg hele tida. Men man blir vantd til det utover spillet :p Det ble jeg.

Ps: Følg med i min lille DoomIII-Screenshot mappe:

DoomIII-Screens

Skrevet

Det er skikkelig skummelt. Synes nå jeg ihvertfall. Digger dette spillet! Det er Doom! Alt stemmer fra lyder og monstre osv. Hvis man har spilt mye doom kjenner man det igjen. Det er bare at her er det masse mørke kroker og creepy lydeffekter overalt. Og detaljene på grafikken er helt sinnsyke! :love:

Skrevet
Det er skikkelig skummelt. Synes nå jeg ihvertfall. Digger dette spillet! Det er Doom! Alt stemmer fra lyder og monstre osv. Hvis man har spilt mye doom kjenner man det igjen. Det er bare at her er det masse mørke kroker og creepy lydeffekter overalt. Og detaljene på grafikken er helt sinnsyke! :love:

:yes:

Skrevet
Jeg HATER de edderkopp tingene! gi meg en minigun NÅ!   :realmad:

:!:

Håper spillet er sånn at jeg bli vettskremt, noe det ser ut til :dribble:

Vel.. Nå trenger du ikke håpe mere. Fordi det ER det.

Første gang jeg spillte det, skvatt jeg hele tida. Men man blir vantd til det utover spillet :p Det ble jeg.

Ps: Følg med i min lille DoomIII-Screenshot mappe:

DoomIII-Screens

kjører du low detail elns?

Doom3 ser mye bedre ut på min pc... er bedre å legge ut noen screenshots med litt høye detailjer syns jeg :)

No offence, just saiing :p

Skrevet

Prøvde spillet "hos en kompis" i mørkt rom m/ headset.

Tror jeg hadde gåsehud i > 30 min, men man blir sikker vant til det...

Har forhåndsbestilt, gleder meg vilt.

Skrevet
jeg synes det er litt bra at de forsvinne broren min har det han løp rundt i korridorene et par ganger og han hadde skyti en zombie oppetter veggen og han skvatt sykt når han så at zombien var der etter at han hadde gått en runde han skjøyt over alt og sløste ammo helt til han skjønnte han den var dau..hehe

*Annpusten*

Dritbra :D

Skrevet

Jeg også ble veldig skeptisk da jeg hørte at fi forsvant etter man hadde drept dem. Men måten de dør på er rå lekker. De etser liksom bort. Dessuten er det nok av lik liggendes rundt, for de av dere som vil har litt massakrer og det er ikke alle fiendene som etser bort. Hvis du bare plaffer ned en zombie, så vil han bli liggende. Hvis du stapper hagla inntil brystet deres før du trekker av, sprenger du zombien, så etser restene bort.

Dog. Impene etser alltid bort. Men Hell-Knightene mener jeg å ha fått litt å bli liggendes.

Skrevet
Er mer skuffet av automat våpnet jeg da.. :no: Høres ut som en soft gun...

er jo ikke noe futt i noe av våpnene... plasma var min største skuffelse, forventet en skarp og knitrende lyd som i de gamle :(

Skrevet
Er mer skuffet av automat våpnet jeg da.. :no:  Høres ut som en soft gun...

er jo ikke noe futt i noe av våpnene... plasma var min største skuffelse, forventet en skarp og knitrende lyd som i de gamle :(

Kjør lyden av plasmaen gjennom en sub, så blir du garantert ikke skuffet... Tror ikke naboene liker meg etter jeg fikk doom 3....

Skrevet
Er mer skuffet av automat våpnet jeg da.. :no:  Høres ut som en soft gun...

Kjør lyden av plasmaen gjennom en sub, så blir du garantert ikke skuffet... Tror ikke naboene liker meg etter jeg fikk doom 3....

har sub... den står nesten på fullt når jeg spiller. skuffer meg siden lyden ikke ligner på den gamle, den er litt for kjedelig i dette. Men skulle ønske minigunnern ikke var så pussy, skulle vært mer Terminator2 minigun over den. D feteste våpnet er jo helt klart chainsaw, den var d skikkeli lyd av! var i ekstase når jeg fikk den, men var livredd først når den karn kom etter meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...