Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få bilder i denne tråden, får bidra litt jeg da.

Er ikke fornøyd med ryddejobben, må vel kanskje kjøpe en forlenger til 8pin-kabelen.

2hrlthh.jpg

Skrevet (endret)

Får slennge inn av min som jeg satte sammen for morro skyld :thumbup: Og jeg vet enda ikke hvorfor den ene fargen forsvinner. Virker som en reakskjon på noe. Er jo to nickel blocker i den loopen. Dere ser hvordan det var under oppstart og hvordan det er 2 dager etter. Det er sykt til forskjell.. Den blåe hålder seg fin :hmm:

4653567683_28b1acb69d_b.jpg

4653568863_de104383c8_b.jpg

4649775001_31027ee4c7_b.jpg

4654189302_b9214ed6a0_b.jpg

Endret av turbo_fever
Skrevet

Nytt kabinett i hus! Meh. sitt gamle Corsair 800D! utrolig fint kabinett å bygge i , men satan det var digert ! :p

post-97753-1275679786,0845_thumb.jpg

post-97753-1275679798,191_thumb.jpg

Her var det jo ganske enkelt å holde ryddig igrunn :p

post-97753-1275679829,098_thumb.jpg

Gamle Midi Toweren sammen med Corsair 800D

Skrevet

ja man kan ikke få følelsen av å vite hvor stor den kassa er før man har den rett forran seg eller i armene dine. Bare vent til en er fully rigged, Da kan du tenke deg at det ikke blir en lett pc å dra med på Lan :p

Skrevet

Får slennge inn av min som jeg satte sammen for morro skyld :thumbup: Og jeg vet enda ikke hvorfor den ene fargen forsvinner. Virker som en reakskjon på noe. Er jo to nickel blocker i den loopen. Dere ser hvordan det var under oppstart og hvordan det er 2 dager etter. Det er sykt til forskjell.. Den blåe hålder seg fin :hmm:

http://www.freezelabs.com/galleriet

Skrevet (endret)

Var ikke vanskeli å få det ryddig i kabinettet der nei :p ser nok noe værre ut på andre siden :whistle:

edit : slet med at det vart ganske varmt inne i Corsair kabinettet , så tok ut viftene fra coolermaster kabinettet og puttet dem i corsair kabinettet , og tempraturene på hovedkortet sank med 5 grader og nesten 10 grader på skjermkortet :dontgetit:

Endret av Evil-Duck
Skrevet

Liten update

Før

2hrlthh.jpg

Etter

2d1lij9.jpg

Ser nå at jeg kunne lagt 8-pin kabelen bak hovedkortet, men er så satans trangt der den skal plugges i, men får se neste gang jeg åpner kabinettet.

Skrevet (endret)

Hvorfor bruker du ikke de fine gummihullene til å føre kabler igjennom?? Dette gjelder 8pin også, ser ut som den lett kan gå inn på bunn, ut på topp..

Endret av Möllers Tran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...