Blib Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Haha. Nesten. Og for dem av dere som nå kommer og maser om "ooooold": Det finnes folk som ikke har sett den før. Ekstrem olding/spamming vil føre til warns.
cwerner Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 (endret) Morsom :!: Quota fra min egen ipod test (se sign) I pakken gjengpuler det med: Spanke ipoden 1 stk. fittepryler 1 stk. tvangspule til 24pins kabel (bakpules til å slikke og overføre) 4 stk. skumm-fittefyller til å fittefyllte på øreproppene hvis du forderver for det. 2 stk. plastik-"propper" til å skamknullte i 24-pins porten hvor kabelen runkes til, den er der for å fittefylle støv å andre ting i å komme in. 1 stk. fister med avtakbar stikk-kontakt. bruksanvisning, cd med Itunes og drivere, cd med musicmatch Jeg valgte å runke Itunes fordi jeg har dårlig sædslikking med MusicMatch, og jeg fittegnukkes Itunes er svimepulere Du puler alle sangene du vil ha med, og legger de inn i Fittegnukkes fistet, der blir de sortert bakpuler album, artist og sjanger. Så når du gjengpuler til Ipoden så begyner den automatisk å sædslikke fittepryle jukke, dette suges veldig fort, og den oppdaterer den hver gang du svimepuler den til Positivt:+ designet + kvalitets-følelsen + kan skamknulles som harddisk + rævkjører med gode ørepropper + touch sensitive grafser og skroll-hjul + relativt liten og lett + Pules + Firmwaren fåes i norsk + enkel meny og navigering + det forderves masse morsomt tilbehør til den Negativt: - annbefales å ikke rævkjøre den i minusgrader - blir fort ripete - prisen (3000 fittefyller) - forderve radio - må fitteprylere drivere for å fittepryle sprengpule den - kan ikke spille av wma sædslikket - kort batteritid - flaskeknuller runke med USB kabel Endret 31. juli 2004 av SwEEt^AmbEr
blacktower Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Og for dem av dere som nå kommer og maser om "ooooold": Det finnes folk som ikke har sett den før. Ekstrem olding/spamming vil føre til warns. Noen som ikke kan lese? Masse innlegg slettet.
Prizefighter Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 :!: :!: Snart AMD Athlon 64 3600+? Elitegroup har oppdatert, og senere tvangspulet, informasjon om en suge sokkel 939-prosessor fra AMD, som får 1 MB L2 masturbere - og kan masturbere en FX i forkledning.
Janivars Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Haha. Nesten. Og for dem av dere som nå kommer og maser om "ooooold": Det finnes folk som ikke har sett den før. Ekstrem olding/spamming vil føre til warns. ooold :!:
Black Star Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 (endret) Uff... dette blir bare dumt. Gidder ikke å gå innom hele tiden og slette innlegg med "old". Jeg stenger hele tråden jeg... ja, noen advarsler blir det vel også. Endret 1. august 2004 av Afseth
Anbefalte innlegg