Gå til innhold

windows vil ikke starte

HOP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever svart skjerm og fått en feilmelding om at det mangler DLLer.Har prøvd å starte i sikkermodus men til ingen nytte.Prøvd vanlig systemgjennoppretting til ingen nytte.Maskinen klarer ikke å starte windows pga av manglende DLLer,men hva skal jeg gjøre?

Maskinen ble slik helt plutselig,og jeg skjønner ikke hva som er skjedd.

Noen tips til hvordan jeg skal få maskinen til å gå igjen?

Jeg har wind.xp,en HP pavillion720maskin,2 år gammel.Har vært i kontakt med HP men de sendte noen gjenopprettingscder som vil slette alt innhold på hardisken min,og jeg er avhengig av å kunne få ut all lagret info på den før evt sletting og oppretting av systemet.Jeg er ingen ekspert når det gjelder pcer,så hjelp tas imot med åpne armer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All programvare og mine personlige filer ligger på den disken.Siden mye informasjon har med mitt firma å gjøre ,er det viktig å få denne maskinen igang,eller i krisetilfelle ta ut hardisken og putte den i en annen maskin for å prøve å tømme den for info.

Hvilke DLLer som mangler stod det ikke noe om,men det må vel være noen DLLer som har med oppstarten å gjøre,siden widows ikke vil starte?

Jeg vil prøve alt før jeg sender pcen til en repratør.Tror det blir ganske dyrt.

Skrevet

da tror jeg nåkk du må ta ut disken, sette den i en annen maskin og tømme den for data...... :yes:

kan eventuellt prøve å formatere den etterpå (i din egen maskin) og installere win på nytt, før du tar den til reperasjon....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...