Gå til innhold

Morro: Noen som har tenkt å skaffe seg en Pokia?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men hvor gjør man av det røret når man ikke snakker i telefonen? Det er vel litt for stort for å ha i lomma er det vel ikke? Jenter kan jo bare ha det i veska da.. Men hva med guttene?

Ryggsekk..

Jeg ville ha hatt en ryggsekk, og ordnet det slik at røret var lett tilgjengelig..

bare å strekt hånden bak og dratt fram ett rør, men spiral ledning seff, og snakket i vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage en "bæreveske" som ser ut som en gammel, bærbar NMT-telefon? Man kan ha et lite rom inni hvor man legger den vanlige telefonen sin, så styrer man hele greia via bluetooth på den bærbare.

Noe slikt?

ac2.jpg

Skrevet (endret)

Huff, så synd :(

Hvis man allikevell skal ha rør. Hvorfor ikke følge "trigger happy tv"s eksempel:

Trigger%20Happy.jpg

HELLO!!!!

Endret av Apple Ståle
Skrevet
kan man bygge inn blåtann selv da? :tease:

Hmm... det burde faktisk ikke være så innmari vanskelig... man trenger jo fortsatt bare en handsfree man kan slakte, bare at denne gangen må det være en bt-handsfree. Eneste som blir forskjellig er at denne gangen må man ordne så man får ladet den opp også.

Lurer på om jeg skal bygge meg en slik en jeg; har jo en bt-hf jeg ikke bruker :)

a.

Skrevet
kan man bygge inn blåtann selv da? :tease:

Hmm... det burde faktisk ikke være så innmari vanskelig... man trenger jo fortsatt bare en handsfree man kan slakte, bare at denne gangen må det være en bt-handsfree. Eneste som blir forskjellig er at denne gangen må man ordne så man får ladet den opp også.

Lurer på om jeg skal bygge meg en slik en jeg; har jo en bt-hf jeg ikke bruker :)

a.

Send PM når du har klart det da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...