Gå til innhold

Hvilken DVD-spiller er best?


Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke bruker mer enn 2000,- på ny DVD-spiller. Jeg har kikka litt rundt og det står nå mellom disse tre:

 

PHILIPS DVP630 Kr. 1299,-

SONY DVP-NS730 Kr. 1495,-

PIONEER DV575AS Kr. 1959,-

 

Er det noen som har erfaring med disse spillerene eller har mer peiling enn meg på DVD-spillere? Hvilken bør jeg gå for? Andre spillere i prisklassen som er bedre?

 

Må være sølv!

Endret av Bob Broker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig bra er nok ingen av disse spillerne. Men den som kommer best ut på bildesiden tror jeg er sonyen. Pioneer kan spille DIVX, samt dvd audio og SACD.

Et sted går grensen for hvilken kvalitet man får til en så lav pris.

 

Philipsen er helt grei, men ikke noe mer.

 

Som sagt, Sonyen ville jeg valgt... Evt. gått opp på dvpns 930QS

Lenke til kommentar
Det blei Sonyen siden jeg ikke har bruk for SACD og DVD-Audio. Har ikke fått testa den så veldig mye ennå men førsteinntrykket er bra!

 

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre den sonefri?

Ja, men det er ingen lett afære.

Anbefaler å ta den med til nærmeste expert butikk. Det koster deg ca. 200 kr...

De fleste expert butikkene skal ha fått orginalt sony utstyr til å utføre tingen.

Lenke til kommentar

Jeg skal fortelle deg om det beste DVD kjøpet du noensinne kommer til å gjøre.

 

Hos multicom så selger de fortsatt fjorårs versjonen av Toshibas DVD spiller SD-220E, denne spiller alt untatt mp3 og bilde cder, men alle DVD opptak som jeg har prøvd.

 

Den har vunnet flere tester i utlandet, og av egen erfaring, og jeg har bra med DVD erfaring, så er dette en kjempespiller.

 

veiledende pris var 3000,-, de selger den nå får kun 800,-. Jeg har denne selv.

 

hvis du sender en mail til dem, så sender de med en cd som gjør spilleren sonefri, uten problemer, helt gratis. Du kan også laste ned denne filen fra nettet selv

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg skal fortelle deg om det beste DVD kjøpet du noensinne kommer til å gjøre.

 

Hos multicom så selger de fortsatt fjorårs versjonen av Toshibas DVD spiller SD-220E, denne spiller alt untatt mp3 og bilde cder, men alle DVD opptak som jeg har prøvd.

 

Den har vunnet flere tester i utlandet, og av egen erfaring, og jeg har bra med DVD erfaring, så er dette en kjempespiller.

 

veiledende pris var 3000,-, de selger den nå får kun 800,-. Jeg har denne selv.

 

hvis du sender en mail til dem, så sender de med en cd som gjør spilleren sonefri, uten problemer, helt gratis. Du kan også laste ned denne filen fra nettet selv

Sikkert en flott spiller det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...