Gå til innhold

DVD'er til 6.50 pr. stk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ukens tilbud på komplett: That's Write DVD-R 4,7GB 100-stk DVD-R plater i bundle

til 649 kroner. Er disse DVD'ene greie nok, eller er det dårlig erfaring med de??

Takker og bukker

Endret av tulling03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som Komplett selger nå skal visstnok være av dårlig kvalitet. Det er bare å søke litt her så finner du det, eller så kommer det nok noen og gir deg et godt svar.

Skrevet

jeg har hatt problemer med at min stue-dvd spiller ikke liker disse platene. Nå er det en billig LG spiller, men den spiller stort sett alt bortsett fra Thats Write -r og Datawrite -r...

Jeg kjøpte nettopp 50 eclipse +r og 50 budget +r plater fra www.brenner.no, til den nette sum av 497kr inkludert 81kr i frakt...

Disse platene har jeg ikke hatt problemer med. Alle platene jeg har brent er brent med plextor 708A

Skrevet (endret)
jeg har hatt problemer med at min stue-dvd spiller ikke liker disse platene. Nå er det en billig LG spiller, men den spiller stort sett alt bortsett fra Thats Write -r og Datawrite -r...

Jeg kjøpte nettopp 50 eclipse +r og 50 budget +r plater fra www.brenner.no, til den nette sum av 497kr inkludert 81kr i frakt...

Disse platene har jeg ikke hatt problemer med. Alle platene jeg har brent er brent med plextor 708A

Har lest en del negativt om både Eclipse og Budget, men husker ikke hvor. Nå kan det jo være at de er ok med Plextor. Jeg leser jo alt med NEC 2510A øyne, siden det er det jeg har :dribble:

Edit: Disse har jeg derimot hørt mye godord om: eProformance +R 4x

Dessuten er de jo billigere :D

Endret av JohnRichard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...