Gå til innhold

Chronicles of Riddick - et kongespill !


Anbefalte innlegg

Dette spillet er UTROLIG bra!!!

Flere som har prøvd det?

 

- Grafikken er den beste jeg har sett på Xbox til dags dato.

- Skuespill + voiceacting er topp.

- Lyd og musikk kunne ikke vært bedre.

- Stemningen er til å ta og føle på

- Sist men ikke minst: Det er et SKIKKELIG BRA spill

- Det eneste som hadde gjort det perfekt ville vært co-op i splitscreen

 

Tror nok Xboxen er tøyd til sine grafiske grenser nå med denne tittelen. Doom3 vil neppe kunne overgå dette. Det kan bli like bra - ja - men ikke bedre. Hvertfall tror jeg ikke det før jeg får se det.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det må være ett av de 3 beste spilla på Xbox noensinne!

Ett stort gjennombrudd i grafikk.

For ikke så lenge siden kjøpte jeg NFSU og jeg syns grafikken var elendig, så nesten ut som ett siste generasjons PSone spill, så jeg trodde at xbox begynte å dø ut. Liker grafikk, noe jeg sjelden får bra til på data'n og da tenkte jeg at xbox heller ikke var noe bra.

MEN når jeg kjøpte og prøvde dette spillet endret jeg mening fort. Bedre/samme grafikk en hva man får på en god pc i doom3.

 

Også gameplayet og lyd er jo også rått.

Revolusjonerende spill på xbox syns jeg.

Lenke til kommentar
Det må være ett av de 3 beste spilla på Xbox noensinne!

Ett stort gjennombrudd i grafikk.

For ikke så lenge siden kjøpte jeg NFSU og jeg syns grafikken var elendig, så nesten ut som ett siste generasjons PSone spill, så jeg trodde at xbox begynte å dø ut. Liker grafikk, noe jeg sjelden får bra til på data'n og da tenkte jeg at xbox heller ikke var noe bra.

MEN når jeg kjøpte og prøvde dette spillet endret jeg mening fort. Bedre/samme grafikk en hva man får på en god pc i doom3.

 

Også gameplayet og lyd er jo også rått.

Revolusjonerende spill på xbox syns jeg.

nå var jo nfsu spesielt elendig på xbox oxo da, havner vel i kategorien søppel

Lenke til kommentar

Feil! chronicles of riddick foregår flere år etter pitch black. Den skinna jenta som var med i pitch black er med i chronicles of riddick også, men nå har hun blitt stor. Chronicles of riddick er egentlig ingen oppfølger heller siden filmene har svært lite med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar
Feil! chronicles of riddick foregår flere år etter pitch black.  Den skinna jenta som var med i pitch black er med i chronicles of riddick også, men nå har hun blitt stor.  Chronicles of riddick er egentlig ingen oppfølger heller siden filmene har svært lite med hverandre å gjøre.

Filmen ja.. spillet nei.

 

Fra Gamespot sin rewiew (in case u don't trust me): "The game is actually a prequel to Pitch Black, which takes place before the upcoming movie."

Les mer her!

Spillet, "The Cronicles of Riddick - Escape from Buther Bay", omhandler hvordan man rømmer fra Butcher Bay. Det er herfra Riddick har rømt når man møter han og Johns i Pitch Black. Filmen derimot foregår 5 år etter PB. Så d så... Know thy facts... :p

 

EDIT: Leifer o.l.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Når kommer dette spillet til norge?

Eller kan jeg bare dra til nermeste elkjop/lefdal og kjøpe det?

Kommer til Xbox på www.cdon.no den 13.08.04, PC-versjonen er under utvikling aws!

 

Edit: Så på vg.no at The Cronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay kommer til Norge den 13.08.04, så jeg regner med at du kan gå til Lefdal/Elkjøp den dagen å kjøpe det.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Regner med at det var filmen han mente siden Pitch Black ikke er ett spill, og oppfølgeren til en film pleier etter det jeg vet aldri å være ett spill...

Ikke for å være nesevis, men viser til topicen: "Cronicles of Riddick - et kongeSPILL!" ;) samt forumets navn: "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" :p

 

EDIT:leifer

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Skrev litt om det i tråden til anmeldelsen av Gamer.no. Kan vel gjenta det her. Det er spillet jeg har lengtet etter i år. Etter skuffelsen Doom 3 så var grafikken, gameplayet, storyen som en frisk bris. Gameplayet er utrolig bra gjennomført, spesielt "RPG" delene hvor du får quests av de forskjellige fangene, banker opp folk for informasjon/penger/respekt osv. Grafikken har imponert meg mye mer enn doom 3 sin. Det er vel mer om den kunstneriske retningen de har gått i, skittent og realistisk, ovenfor den litt mer "komiske" stilen som Doom 3 har gått for. Storyen`s progresjon, måten du går fra å ikke ha mer enn bare nevene, til å bære alt av shotguns og rifler, for så å gå tilbake til ingenting føles veldig naturlig. Har ikke tid til å skrive mer nå, men bare spør så skal jeg svare :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...