Gå til innhold

Sennheiser EH2200 erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hørt EH2200 selv, men jeg ser det er en av Sennheisers gamle konstruksjoner. Ikke det at det trenger å være en ulempe, men den serien har generelt fått litt dårlig kritikk.

Jeg finner ihvertfall ikke mye positivt på Head-fi.

 

Skal du ha en skikkelig lukket hodetelefon, er det Sennheiser HD280 Pro som gjelder. Denne demper opptil 32 dB, og låter meget bra. Det er bare Beyerdynamic DT770 M som overgår denne (35 dB demping).

Disse to koster nok en del mer, men de er verdt hvert et øre.

Endret av JensL
Lenke til kommentar

Jeg har EH2270..

Disse er lette men solide. De sitter godt uten å klemme. De isolerer også bra samt at lite eller intet høres ut.

Lyden er klar og fin. Nøytral på et vis. Ønsker man mer bass f.eks kan det skrus opp i windows.

Kjøpte dem på microplex for 990,-

Lenke til kommentar

Vedr. head-fi.org så ser jeg nå at der er det egentlig ikke noen vits i å prate om annet enn toppmodellene til Sennheiser, Grado, Beyer etc for alle andre blir bare sablet ned og dømt nedenom og hjem. Det er svært få som faktisk legger prisnivået på de enkelte headset'ene til grunn og det blir for dumt å skrive at et headset til 500,- er DRITDÅRLIGE når man sammenligner med et til 3500,- ... :mad:

Lenke til kommentar
Vedr. head-fi.org så ser jeg nå at der er det egentlig ikke noen vits i å prate om annet enn toppmodellene til Sennheiser, Grado, Beyer etc for alle andre blir bare sablet ned og dømt nedenom og hjem. Det er svært få som faktisk legger prisnivået på de enkelte headset'ene til grunn og det blir for dumt å skrive at et headset til 500,- er DRITDÅRLIGE når man sammenligner med et til 3500,- ... :mad:

Nope, ikke enig.

Ja, det snakkes selvfølgelig mye om værstings-sakene, men jeg synes det er mye om "vanlige" saker også. Såkalte "budget" hodetelefoner.

Og spør man om anbefalinger i en gitt prisklasse, så får man det. Hvis det er noe som er 100,- dyrere og MYE bedre, så sies det i fra om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...