Traxco Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 fins en bug i flight sim 2004 som ikke viser vanneffektene(dx 8.1)hvis dere setter på regionale innstillinger til usa vil vannet få helt annen effekt. ps:mulig dere på restarte får at det skal tre i kraft.
Åsmund Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 (endret) kan du ikke bare speede opp tempoet i spillet da? Edit: innlegget var til siste fyren som posta på forige side. djorgen Endret 1. august 2004 av Åsmund
djorgen Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 kan du ikke bare speede opp tempoet i spillet da? Edit: innlegget var til siste fyren som posta på forige side. djorgen Kan det jo, men er så urealistisk. Gidder ikke holde på mer enn 30-60 minuntter uansett ...
Roskov Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Flotte bilder. Skal legge inn noen etterhvert jeg også. Hva slags fly er det du bruker XDamage? P47...? Joda, er nok et godt gammelt russisk vrak av en P47. Russerne har aldri hatt P47, det flyet er amerikansk. men i il2 så er UK, USA og Russland alle på "Red" så kanskje litt forvirring der.
Shotgun Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Russerne har aldri hatt P47, det flyet er amerikansk. men i il2 så er UK, USA og Russland alle på "Red" så kanskje litt forvirring der. Helt riktig at P-47 Thunderbolt er Amerikansk. Men Russerne brukte noen av dem under WW2. Russerne brukte masse Aliert utstyr. Republic P-47 Thunderbolt Evolved from Seversky P-35 and Republic P-43 Lancer. Version which eventually became P-47 originally proposed as lightweight fighter with liquid-cooled engine. Alternate proposal using then-most powerful available engine, P&W Double Wasp 2000 hp radial, preferred by USAAC. Nicknamed "Jug", was heaviest (about 18,000 lbs GTOW) single-seat, single-engine fighter of WWI and was only radial-engine fighter produced in quantity for USAAF. D produced in greatest numbers; other countries, including 195 to Russia, also used them. D had improved engines giving better performance at high altitude and in emergencies, and also a notable improvement in weaponry. Bubble canopy first appeared on D-25 series and all later versions. N model designed especially to meet demands in Pacific operations; had more powerful armament, 2800 hp engine, and increased range with sufficient fuel for missions up to 12 hrs.
Aleks_r Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Ja-a, da får vel jeg poste dette ene bildet: http://img.photobucket.com/albums/v55/Alek...ofHoward500.jpg En Howard 500. Bildet er tatt ett sted mellom Vigra og Gardermoen.
XDamage Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Russerne har aldri hatt P47, det flyet er amerikansk. men i il2 så er UK, USA og Russland alle på "Red" så kanskje litt forvirring der. Haha, det var en "smartass" kommentar. WWII er en hobby for meg, så ikke kom her og kom her. Lol .
TST Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Fra nå av poster dere KUN linker til bilder. Det er helt unødvendig å legge bilder rett inn i tråden. Takk.
Glipp Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) har nettopp installert spillet Men hmmm.. på display så står det AA.. jeg velger det.. men spillet ser HELT totalt motsatt ut. hvirker ikke AA me v1.0 eller noe sånt ? å en ting til.. jeg har tatt student kurset ( jeg er ikke så god fordi ) å litt av privat-- Så tok jeg meg en tur fra Værnes å skulle til bergen ( men kom aldri så langt.. ) så jeg tenkte jeg skulle lande på den første flyplassen jeg fant, jeg fant en.. å startet innflygingen.. men mitt prob er det at jeg ALDRI klarer å treffe den rett lol.. blir alltis så at jeg lander langt i fra den lol... Noen tips hva jeg skal gjøre for å komme RETT på den på avstand å lande bra ? EDIT: Fixet AA problemet.. men trenger fortsatt litt hjelp eller tips om hvordan jeg skal treffe rullebanen lol.. å en ting til.. hvor får jeg tak i Norwegian flyene. finner de ikke på spillet der jeg velger fly Endret 4. september 2004 av *Magnus*
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Flight simulator spelene er rett og slett kjedelege!
OlaML Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Russerne har aldri hatt P47, det flyet er amerikansk. men i il2 så er UK, USA og Russland alle på "Red" så kanskje litt forvirring der. Må slenge meg på the bandwagon her... Sovjetunionen fikk P-39, P-40, P-47, P-51, Hurricane, Spitfire.....les bok før post. Aleks_r, den Howarden er nydelig, men jeg synes instrumentene er så utrolig hakkete. Er feilen hos meg? Jeg bruker TrackIR, så en god virtual cockpit er et must, men jeg synes de fleste (99%) FS9-fly har ubrukelige instrumenter i VC. Sammenlignet med Lock On og IL-2 er heller ikke 2D panelet noe særlig å skryte av...har prøvd et par tweaks, har super framerate, men allikevel...tror rett og slett animasjonen ikke er bedre.
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 etter det flotte bildene tror jeg at jeg skal skaffe meg det jeg også
Jan-Inge Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Noen tips hva jeg skal gjøre for å komme RETT på den på avstand å lande bra ? Ved siden av rullebanen er det plassert 4 lys på skrå i en rekke. Disse kan enten være røde eller hvite. Disse skifter farge ettersom du er for høyt opp eller for lavt i innflygingen. Optimal innflyging skal gi 2 røde og 2 hvite. Flere enn 2 hvite=for høyte. Flere enn 2 røde=For lavt (WHOOP WHOOP PULL UP PULL UP) Når det gjelder det å komme rett på har jeg kjøpt programmet FSnavigator. Ved å trykke F9 kommer det opp kart som viser innflygingsbanene og frekvensen man kan stille inn "Nav" på radioen med. Still inn denne og trykk inn APPR knappen på autopilot ved innflyging. Da stiller flyet seg automatisk inn på rullebanen. Jeg regner med at GPS'en i spillet viser det samme? Aldri brukt den. Endret 4. september 2004 av Jan-Inge
Glipp Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Noen tips hva jeg skal gjøre for å komme RETT på den på avstand å lande bra ? Ved siden av rullebanen er det plassert 4 lys på skrå i en rekke. Disse kan enten være røde eller hvite. Disse skifter farge ettersom du er for høyt opp eller for lavt i innflygingen. Optimal innflyging skal gi 2 røde og 2 hvite. Flere enn 2 hvite=for høyte. Flere enn 2 røde=For lavt (WHOOP WHOOP PULL UP PULL UP) Når det gjelder det å komme rett på har jeg kjøpt programmet FSnavigator. Ved å trykke F9 kommer det opp kart som viser innflygingsbanene og frekvensen man kan stille inn "Nav" på radioen med. Still inn denne og trykk inn APPR knappen på autopilot ved innflyging. Da stiller flyet seg automatisk inn på rullebanen. Jeg regner med at GPS'en i spillet viser det samme? Aldri brukt den. awesome..er det en "addon" eller noe slikt ? å hvordan bruker jeg den hvis jeg skaffer meg en.? Men, fremdeles noen som vet hvor jeg får tak i disse Norwegian flyene?
Glipp Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Har nå lastet ned programme(ne) jeg trengte.. Startet opp spillet. lettet.. trykket F9.. velgte land --> flyplass -- rullebane.. så trykket jeg get to flightlist eller hva det sto -->høyre musknapp -- fly here men da kjørte den bare i sirkel rudt flyplassen hva skal jeg gjøre så at den fly rett mot rullebanen?
Shotgun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Magnus: Anbefaler deg å lese den readme-fila som følger med programmet. Der står det absolutt alt du trenger å vite. Det er litt å sette seg inn i, men du har igjen for det senere. For dette er et vanvittig bra program.
Glipp Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Magnus: Anbefaler deg å lese den readme-fila som følger med programmet. Der står det absolutt alt du trenger å vite. Det er litt å sette seg inn i, men du har igjen for det senere. For dette er et vanvittig bra program. HMmm.. Det var en VELDIG god del der ja! Kan du ikke Summere KORT her bare hvordan jeg skal få flyet til å lege seg til slik at den kommer rett mot rullebanen ? Ville vært toppers
Villmink Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Har litt problemer med å finne filene jeg trenger for å bruke det PMDG flyet med Norwegian texturer. Noen som kan gi meg noen direktelinker?
Glipp Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Har litt problemer med å finne filene jeg trenger for å bruke det PMDG flyet med Norwegian texturer. Noen som kan gi meg noen direktelinker? Hvor fikk du tak i norwegian flyet ? Link?
Shotgun Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Har litt problemer med å finne filene jeg trenger for å bruke det PMDG flyet med Norwegian texturer. Noen som kan gi meg noen direktelinker? Vet ikke om du finner Norwegian her, men det er i alle fall mange å velge blant. http://www.precisionmanuals.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå