dkvam Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 hei! Kjøpte for en stund siden en 5-pack med DVD plater på elkjøp. Ser på disse nå i ettertid , og det er en slags RW logo på dem. Dvs , samme logo som jeg finner inne på siden her. Hardware.no DVD guide Men lenger opp på platen står det bare DVD+R 4.7GB Platene identifiseres som YUDEN000T01 , og er av merket Verbatim. Vet noen om det er DVD+R eller DVD+RW plater jeg har? , i Alcohol120% sier den DVD+R Takker for hjelp!
Langbein Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Det er DVD+R. Har sånne Verbatim-plater jeg også. Vet ikke hvorfor det er en RW-logo nederst. Men flotte plater er det ihvertfall Endret 28. juli 2004 av Langbein
dkvam Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Ok , da vet jeg det! Ja platene er topp de , skal handle mere av den sorten!! Men det koster!
consilium Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hvis platene har den DVD-RW logoen, betyr det at de er +R-plater. Sjekk ut denne siden for mer info.
dkvam Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Så den logoen er bare der fordi at produsenten er med i DVD+RW alliansen , som igjen produserer DVD+R og DVD+RW? jaja , d ække enkelt!
SaucerMan Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Du kan bruke DVD Identifyer til å finne ut hvilke dvd plater du har og div annen info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå