YuckyClown Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hei Harddisken min har begynt å lage rare lyder . Etter at den har vært på en stund kommer det en rar lyd 5-6 ganger etter hverandre, og så henger pc'en seg. Hva skjer? Er det mulig for meg å fikse det, eller er det bare å finne fram dvd'ene og begynne å ta mest mulig backup? Håper jeg får svar fortest mulig, så jeg rekker å ta backup av det viktigste før HDD går under
MorePower Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Om harddisken kræsjer snart eller om det tar måneder/år vet jeg ikke. Men du bør alltid ha en form for backup av det du anser som umistelig.
warillion Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hvilken disk er det snakk om? Er det s-ata? Er det s-ata det er snakk om kan du prøve å klemme inn kontaktene/ledningene slik at det ikke er det som er feilen. Er det en slags klikk lyd?
YuckyClown Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Det er ikke s-ata, men ja, den lager "klikk" lyder
Pop Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Er det klikkelyder er det bare å brenne ut så mye du klarer. Om noen dager er det enda mer borte, inntil den ikke finnes igjen av windoze engang.
YuckyClown Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Ok. Nå er den helt ødelagt . Nå får jeg bare skrudd den på, før den henger seg. DOOOH!!! Må sende den inn til komplett....... Det tar laaaaaang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå