Gå til innhold

Forslag: Fjern treordsbegrensningen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har tidligere utført store "nazi-raid" på forumet hvor vi fint klarte og stenge noen hundre tråder på en gang, nå tok vi en på fredag (desertglow og meg) og vi fikk kun stengt ca 10 stk. Så det vil si at bruken av emnefelt og rett plassering har kommet seg veldig. :)

 

Det vil og si at treordsbegrensningen og har gjort jobben sin og den vil forbli.

Lenke til kommentar

Akkurat slik det er nå, kan jeg til en viss grad forstå at folk deler opp ordene på den måten. De får jo følgende feilmelding:

QUOTE
Tittelen på emnet må være lengre enn 3 bokstaver og/eller bestå av minst 3 ord.

Ingen forklaring på hvorfor. Når de først er såpass "treg" at de ikke beskriver emnet skikkelig, så tror jeg egentlig at fokuset blir på å få laget tre ord enklest og raskest mulig, ikke å lage en skikkelig tittel.

 

Hva med å skrive tydelig i den feilmeldingen hvorfor det må være 3 ord, og eksempler på bra og dårlige titler? Jeg tror det ville hjulpet MYE bedre! Begynn gjerne feilmeldingen med "Tittelen du oppga var lite beskrivende."

 

Forresten, den treordsbegrensningen, er det en egen "hack" dere har laget selv, eller er det noe dere har lastet ned fra internett? Kunne tenkt meg en slik i mitt eget forum... :hmm:

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...