Gå til innhold

Problemer med Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Har nylig fått problemer med counter-strike. Jeg starter opp cs, joiner en server, også går det 30sek ca, så stopper pc'en, skjermen blir svart også må jeg restarte pc'en. Dette har skjedd de 6-7 siste gangene jeg har prøvd. Er det noen som har opplevd samme feil? eller vet en slags måte jeg kan få fix'et dette på?

 

-Takk

 

Prøvde akkurat en gang til, kom ikke inn på serveren engang før maskinen stoppet. Har ikke hatt lignende problemer før

Endret av Shadow_Whizper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd lignende feil flere ganger!!

 

Første gangen restartet maskina straks jeg begynte å kjøre programmer og ting som krevde mye prosessor!

Det var fordi CP uen min nermet seg 70 grader, så kjøpte jeg ei skikkelig vifte fra microplex og den fikk CPUN til 30 grader og jeg hadde aldri det problemet igjen!

 

Nå ikke lenge siden hadde jeg problemet igjen,

Det skjedde titt og ofte. Helt til jeg fant ut at grafikk kortet ikke satt helt 100 % fast i AGP porten, bare 99.999 %. Det er så lite som skal til!

Lenke til kommentar
Quake3, UT2K4, MoH:AA og Far Cry virka. Jeg har spesial kjøpt vifte for hovedkortet mitt, så varmen er det ingen fare med ;) Men kan prøve å dytte litt på skjerkortet *hehe*

Det kan hende at du har satt på en grader-sperre slik at når maskina kommer opp på feks. 60-70 grader, slår PCæn seg av...

Men dette skal egentlig ikke være problemet, siden andre spill fungerer... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...