Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Smalbåndaksess når er det tilgjengelig?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
500 kr uten mva for 64kb/s....syns vi fortsatt vil sponse telenor med de prisene der :mad:

Det blir langt dyrere enn dette når det skal selges til kunde av en leverandør.

Dette er priser tilpasset bedriftsmarkedet, det har blitt sagt at det ogå kommer en privatkundeløsning uten at jeg har fått noe mer info enn det.

Dette er et lite nisjeprodukt som nok kan få noen kunder men xDSL-utbyggingen vil nok stort sett deke det meste i løpet av nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Prisen kan vel sies å være passe stiv ja ingen tvil om det, men det begynner og bli en vanesak i Norge.

 

Egentlig er jeg vel motstander av hele smalbånds tingen, da jeg tror Telenor osv kanksje utsetter utbyggingen av Adsl visst mange hopper på dette såkalte tilbudet.Men man begynner jo og bli ganske så desperat etter hvert.

 

Uansett takk for svarene.

Lenke til kommentar
Egentlig er jeg vel motstander av hele smalbånds tingen, da jeg tror Telenor osv kanksje utsetter utbyggingen av Adsl visst mange hopper på dette såkalte tilbudet.

Det er en av grunnene til at det er ingen fastpris på oppringt i norge, både TN og PTS var redd for at en slik løsning ville gi ISP-er mindre grunn til og satse på div utbygginger.

Lenke til kommentar
hadde det enda vært slik, jeg tenkte ikke. det andre nummeret som har dekning for adsl har selvfølgelig blitt viderført til den nye bopelen til vedkommende så det ble helt feil.

Uansett takk skal du ha.

Vel, er du 100% sikker på hvilke sentraler disse husene er tilknyttet?

Har du gateadresse og kommune eller gårds og bruksnummer på stedet kan jeg sjekke uten telefonnummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...