Gå til innhold

Nettbutikk som leverer nike til norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit om ein Nettbutikk som eg kan bestille nike ustyr til privat personer i norge? Har prøvd www.prosoccer.com men dei leverer ikkje til norge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nike har di diggeste skoene evver :D Di er bare konge, er det eneste som passer til føtene mine så sånn sett så har eg ikkje noe valg =\

• 2 uker senere...
Skrevet

Vel. Navnet på siden er soccer. I england sier de ikke soccer. Og prisene i england er heller ikke i dollar. Hva tror du da? Det er nok US størrelser som blir oppgitt på den siden.

Skrevet

Det er lov å bruke øya litt. Dette fant jeg på prodirectsoccer siden.

UK 6 6½ 7 7½ 8 8½ 9 9½ 10 10½ 11 11½ 12

US 7 7½ 8 8½ 9 9½ 10 10½ 11 11½ 12 12½ 13

Europe 39 40 40.5 41 42 42.5 43 44 44.5 45 45.5 46 47

Jeg vil nok tro at det er UK størrelsen på prodirectsoccer pga at de holder til i England.

Skrevet

Jeg vil nok tro at det er UK størrelsen på prodirectsoccer pga at de holder til i England.

Herregud!! :mad: Er klar over at den skalaen står der, men det står da for f*** ingen ting om kva slags størrelse som blir brukt under bestilling. Så ingen grunn til å være så utrolig nesevis

Skrevet
Kitbag hadde en del kjekke ting..

Noen som har erfaringer med dem..?

Bestilte der fra i går, skal gi tilbakemelding på kor lang tid det gikk og om alt gjekk skikelig for seg...

Skrevet (endret)
Kitbag hadde en del kjekke ting..

Noen som har erfaringer med dem..?

Bestilte der fra i går, skal gi tilbakemelding på kor lang tid det gikk og om alt gjekk skikelig for seg...

Herlig.. :thumbup:

Edit; Kommer det tollavgifter her eller..?

Endret av Marvil
Skrevet

Herregud!! :mad: Er klar over at den skalaen står der, men det står da for f*** ingen ting om kva slags størrelse som blir brukt under bestilling. Så ingen grunn til å være så utrolig nesevis

Og du burde roe deg ned. Han sa ikke noe stygt. Ingen grunn til å banne ræva av seg. Du kan også tenke på at den butikken holder til i England. Og da kan du jo tenke selv. Og dobbelpost er en fin ting :roll:

Men, syns at den siden burde oppgi om det er US eller UK størrelser de bruker, for å gjøre det litt lettere for enkelte folk. :thumbup:

Skrevet

Nei, du har vel rett. Beklager visst eg var litt skarp, hadde nett komt heim fra jobb og det var VAAAAARTM :blush:

Men då er vi iallfall enige om en ting, kanskje vi skal starte en underskrifts kampanje mot nettbutikker som ikkje oppgir vilken måle enhet dei bruker :hmm:

Og igjen Eulogy, sorry for at eg var litt skarp :blush:

Skrevet

Det går bra det ;)

Syns de sidene kunne hatt en løsning at man f.eks kunne velge Europe størrelsene, eller UK/US etter som hvor man bor, det hadde gjort det lettere for mange vil jeg si.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...