Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gmail : info om invites

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann. Det er noen av oss heldige som har Gmail her, og noen vil vel også ha :) Jeg tror det er sånn at hvis du har så mye aktivitet i gmailen din så kan du begynne å invitere folk. En kompis av meg har brukt Gmail flittig og hatt den i en måned og nå kan han invite.

Hva om vi alle med gmail sendte mail til hverandre (les: IKKE SPAM) så vi også får invite flere folk ? :thumbup:

EDIT : hva med å legge ut gmail adressen sin her så kan vi lagre hverandre i contacts på gmail?

Endret av VeXx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

GMail har ikke delt ut invites til sine medlemmer på ukesvis nå såvidt jeg vet. Med en gang de starter opp igjen vil vi nok alle få invite-muligheten og da vil alle dere ha masse unødvendig spam liggende. (Og ja, spam er plagsomt selv om du har plass til det og det tar tid å slette ;))

Skrevet
Jeg fikk 1 invite etter å ha hatt kontoen i 1 uke. Brukte den ikke så mye. På den andre kontoen min så har jeg ikke fått invite i det hele tatt.

Ok så da er teorien min = crap ?

Skrevet
Ja, det virker sånn. Andre kontoen jeg har blir brukt mye, men ikke noe invite der nei.

Weird altså.. Jeg trodde det var etter flittig bruk du fikk lov å invite :(

Skrevet

Hovedsakelig måten "diskusjoner" blir vist på, altså epost-samtaler der man sender mails frem og tilbake. I tillegg til søkefunksjonen gjennom mails og "labels". Det pluss den EKSTREME hypingen som gjør det meget lukseriøst å ha en slik konto ;)

Skrevet
Er det noe stort med GMail bortsett fra at man har 1 GB plass?

Altså: Gmail har stor plass. Da kan man sende store filer. Men da må jo nødvendigvis også den du sender til/mottar fra, også ha en epost som tilsier store filer. Eller er jeg helt på jordet nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...