VeXx Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 (endret) Heisann. Det er noen av oss heldige som har Gmail her, og noen vil vel også ha Jeg tror det er sånn at hvis du har så mye aktivitet i gmailen din så kan du begynne å invitere folk. En kompis av meg har brukt Gmail flittig og hatt den i en måned og nå kan han invite. Hva om vi alle med gmail sendte mail til hverandre (les: IKKE SPAM) så vi også får invite flere folk ? EDIT : hva med å legge ut gmail adressen sin her så kan vi lagre hverandre i contacts på gmail? Endret 25. juli 2004 av VeXx
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 (endret) Nice idea. ahpadt AT-NO-SPAM gmail DOT com (tar ingen sjangser ) Forslag: Hw.no kjedebrev? Endret 25. juli 2004 av ahpadt
insider Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 min er: [email protected] .. har hatt min i vel 3 uker og har inda ikke fått invite.. får bare nyhetsbrev der og sender sjeldent mail så er nok derfor
Blib Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 GMail har ikke delt ut invites til sine medlemmer på ukesvis nå såvidt jeg vet. Med en gang de starter opp igjen vil vi nok alle få invite-muligheten og da vil alle dere ha masse unødvendig spam liggende. (Og ja, spam er plagsomt selv om du har plass til det og det tar tid å slette )
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg har hørt at de har stoppet å dele ut flere invites.... stemmer ikke det?
Cloud Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hva er egentlig invites og hvordan får man seg gmail konto?
VeXx Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Ved å få invite er det sant at de har slutta å dele ut invites muligheten :O ?
Popobawa Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg fikk 1 invite etter å ha hatt kontoen i 1 uke. Brukte den ikke så mye. På den andre kontoen min så har jeg ikke fått invite i det hele tatt.
VeXx Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Jeg fikk 1 invite etter å ha hatt kontoen i 1 uke. Brukte den ikke så mye. På den andre kontoen min så har jeg ikke fått invite i det hele tatt. Ok så da er teorien min = crap ?
Popobawa Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 (endret) Ja, det virker sånn. Andre kontoen jeg har blir brukt mye, men ikke noe invite der nei. Endret 25. juli 2004 av MrBlueJack
VeXx Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Ja, det virker sånn. Andre kontoen jeg har blir brukt mye, men ikke noe invite der nei. Weird altså.. Jeg trodde det var etter flittig bruk du fikk lov å invite
Lacim Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Er det noe stort med GMail bortsett fra at man har 1 GB plass?
VeXx Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 (endret) Er det noe stort med GMail bortsett fra at man har 1 GB plass? Du må bli invita. Det er "eksklusivt". Fjellstabilt system og du slipper å ha [email protected] men kan ha [email protected] Endret 25. juli 2004 av VeXx
Blib Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hovedsakelig måten "diskusjoner" blir vist på, altså epost-samtaler der man sender mails frem og tilbake. I tillegg til søkefunksjonen gjennom mails og "labels". Det pluss den EKSTREME hypingen som gjør det meget lukseriøst å ha en slik konto
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Er det noe stort med GMail bortsett fra at man har 1 GB plass? Du må bli invita. Det er "eksklusivt". Fjellstabilt system og du slipper å ha [email protected] men kan ha [email protected] Det kan jo forsatt være "worth a shot" da.
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Er det noe stort med GMail bortsett fra at man har 1 GB plass? Du må bli invita. Det er "eksklusivt". Fjellstabilt system og du slipper å ha [email protected] men kan ha [email protected] Det kan jo forsatt være "worth a shot" da. Det vil jeg også si at det er
VeXx Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Er forsåvidt enig iom at jeg starta tråden neocore at gmail dot com
srbz Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Er det noe stort med GMail bortsett fra at man har 1 GB plass? Altså: Gmail har stor plass. Da kan man sende store filer. Men da må jo nødvendigvis også den du sender til/mottar fra, også ha en epost som tilsier store filer. Eller er jeg helt på jordet nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå