Gå til innhold

K700 vs. E700


Anbefalte innlegg

Hvilken bør jeg velge mellom Sony Ericsson K700 og Samsung SGH-E700???

 

Det står i testen av K700 at det er fare for å få riper siden skjermen er nedfelt...men er det virkelig noe problem, eller skal det veldig lite til? noen som kanskje har mobilen...(det er jo veldig dumt hvis du riper den siden det ikke går an å kjøpe deksel)

 

Det er masse argumenter for og imot begge mobilene...

Noen som har E700 eller K700? Er ulempene som det kommer frem i testene av disse 2 mobilene noen veldig stor sak?

 

Har tenkt å kjøpe en av disse, får bra mobil uanz, men kom med erfaringer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken bør jeg velge mellom Sony Ericsson K700 og Samsung SGH-E700???

 

Det står i testen av K700 at det er fare for å få riper siden skjermen er nedfelt...men er det virkelig noe problem, eller skal det veldig lite til? noen som kanskje har mobilen...(det er jo veldig dumt hvis du riper den siden det ikke går an å kjøpe deksel)

 

Det er masse argumenter for og imot begge mobilene...

Noen som har E700 eller K700? Er ulempene som det kommer frem i testene av disse 2 mobilene noen veldig stor sak?

 

Har tenkt å kjøpe en av disse, får bra mobil uanz, men kom med erfaringer!

Kjøp K700i du, knuser E700 på nesten alle punkter! Skjermen til K700i er like mye nedfelt som på T610 og T630. Det kan lett bli små riper på skjermen hvis moblien ligger i samme lomme som f.eks nøkler.

 

Har lest en plass her på forumet at man kan ta på en veske og gni disse ripene av skjermen, hvorhvit dette fungerer vet jeg ikke.

 

E700 ser bare drit fet ut, men det gjør da K700i også. Personlig hadde jeg tatt K700i pga. mere minne (alikevel ikke nok til mange mp3), bedre skjerm, radio, mp3, ikke klapptelefon?(liker ikke det så godt jeg) osv.

 

Men valget er ditt

Endret av petter'n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...