zenzor Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Hei, Kanskje litt off topic, men har en seagate s-ata disk (ca 1 år gammel) som etter strømbrudd ikke vil boote mer. Den booter helt til mup.sys kommer frem, etter det restarter maskinen. Har prøvd automatisk systemgjennopretting, men det går heller dårlig uten en sikkerheetskopi. forslag? Dette er min hoveddisk, formatering er IKKE et alternativ! å ja, får ikke opp kommando linjen i sikkerhetsmodus...
hce Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Hei,Kanskje litt off topic, men har en seagate s-ata disk (ca 1 år gammel) som etter strømbrudd ikke vil boote mer. Den booter helt til mup.sys kommer frem, etter det restarter maskinen. Har prøvd automatisk systemgjennopretting, men det går heller dårlig uten en sikkerheetskopi. forslag? Dette er min hoveddisk, formatering er IKKE et alternativ! å ja, får ikke opp kommando linjen i sikkerhetsmodus... Jeg ville reinstallert OSet, hvorfor kan du ikke gjøre det? Tar deg kanskje en dag å reinstallere OS + programmer.
Hårek Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Du trenger ikke formatere for å installere på nytt. Du kan bruke Repair Install (antar du har XP?) http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Men det trenger jo ikke nødvendigvis å være disken. Kan være andre ting som har fått seg en smell, f.eks powersupply.
zenzor Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Hårek, høres ikke helt håpløst ut.. Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå