Gå til innhold

Jakten på det forsvunnede blad


Ponduss

Anbefalte innlegg

Jeg har innsett at mitt eget lille oppdrag etter all sannsynlighet vil få statusen «Mission failed», men jeg forsøker likevel. Som kanskje noen av dere er klar over så drifter og eier jeg nettsiden pondus.net. I slutten av 2002 ble siden min omtalt i det norske databladet «Hjemme-PC». Jeg klarte dessverre å kaste dette bladet, men synes det kunne vært litt morsomt og hatt. Mitt spørsmål er om dere gidder å ta en titt i hylla deres og sjekke de i 2-3 siste bladene fra 2002 og se på disse «surfetips»-sidene (jeg husker ikke eksakt navnet på spalten eller nummeret på bladet, men jeg mener det var forholdsvis langt bak i bladet, nederst til venstre på den ene siden.

 

Om noen skulle være innehaver av dette bladet, er det da mulig å få kjøpt det/scannet inn den siden? Poster dette innlegget i flere forumet i håp om svar

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bor i Bergen kan du stikke innom Lesehesten i Gågaten (Strandgaten) eller i Marken for å se om du finner noe der (de selger MASSE brukte blader)...

 

...ellers så går det sikkert å sende en mail til Hjemme PC og spørre om de kan sende deg artikkelen

 

(Jeg leser desverre ikke Hjemme PC, kanskje jeg burde gå over fra Pondus og Donald til å lese Hjemme PC istedet :hmm: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...