Gå til innhold

Samsung Syncmaster 710N, god skjerm?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er egentlig et spm til Mr. Dahle men :p

Om noen kunne gi meg noen tips ang denne skjermen, hadde jeg vært meget happy, skal ha en 17" LCD, heltst til under 4k, og gjerne med DVI.

Første jeg kom over var denne Samsung-skjermen, men vet ikke hvordan den er..

Men kom gjerne med noen nyttige tips :)

På forhånd takk!

Endret av fredriku
Videoannonse
Annonse
Skrevet

710T skal vist ha misfargede kanter leste jeg en plass, en som ikke var helt fornøyd med den her på forumet. Anbefaler noe sånnt som NEC 1760NX

Skrevet
710T skal vist ha misfargede kanter leste jeg en plass, en som ikke var helt fornøyd med den her på forumet. Anbefaler noe sånnt som NEC 1760NX

Hva med oss som ikke har råd til å bruke så mye på skjerm da? ;)

Vel, uansett, Nikkor har NEC 1760NX, og han så omtrent ikke forskjell på sin skjerm som han kjører med DVI, og Samsung 710N skjermen.. Det sier jo litt når kontrastforholdet på Samsungen er 600:1...

Tror nok den har litt å si også..

Dessuten bruker jeg den bare til litt Counter-Strike og Far Cry eventuelt..

Ikke noe voldsomme greier mao, som "krever" en skjerm som kjører med 12ms...

Skrevet
LCD prisene er på vei ned... :whistle:

Aha! :)

Skal uansett vente en stund før jeg kjøper, så..

Noen uker i alle fall. venter nå bare på innsyn fra Mr. Dahle ;)

Skrevet

fredriku:

Det der er sikkert ikke noen dårlig skjerm. Den har de fleste fysiske justeringer du kan ønske deg. Samtidig har den imponerende specks til den prisen.

Tror du faktisk vil like den.

Den har begrenset innsynsvinkel og jeg trr du vil merke dette spesielt på den vertikale innsynsvinkelen, men ikke når du sitter riktig foran skjermen. Men dette er jo svakheten til TN baserte skjermer.

Når det gjelder 12 ms kan du se på testen min av Benq som ligger som tester skjermer.... vil forvente ca det samme av denne i spill....

Tror ikke samsung bommer med sine produkter, mem jeg syns at 300 i lystyrke er i det meste laget.... Ideelt for meg er 250 cd/m2

men jeg mener da at Jørgen har denne inne til test og den kommer vel om en 2-3 ukers tid..

Skrevet
Jeg har lekt meg med 710T og testen kommer nok denne uken om værgudene ikke svikter meg ;)

Har den de lyse kantene som min skjerm hadde? :innocent:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nå fått skjermen, etter at jeg bestemte meg igår. Intet å si på kvaliteten igrunn.. Helt topp skjerm, som varmt kan anbefales. Kommer tilbake med mer... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...