Gå til innhold

F.E.A.R vs doom3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,23/07/2004 : 19:04]Dette spillet blir så SINNSYKT likt Far Cry, når jeg tenker etter!

eg ser ikkje likheita.

Man møter på abnormal's

reknar med at du tenker på monster ol.. det er mange spel som har dette, og utifrå videoane så er det ingen monstre (bortsett frå den skumle jenta)

grafikken og fysikken er lekker

det er mange spel som har bra grafikk og god fysikkmotor, så det er ikkje noko spesiell likheit her.

man kan ikke gå hvor man vil

i far cry hadde du relativt stor bevegelsefriheit. i fear derimot vil du (mest sannsynleg) få ei meir begrensa bevegelsefriheit da det ser ut som om heile handlinga er lakt innandørs.

fienden er sikkert en gal vitenskaps-mann i FEAR, som i Far Cry (bare gjetter :p )

dette vert bare tipping.

Og mange flere likheter, som jeg ikke husker på i øyeblikket...

gleder meg til å høre resten av likheitene.

Lenke til kommentar

Haha! gjør du narr?

Nei, du har kanskje rett, men jeg synes nå i allefall dette spillet ligner veldig mye på Far Cry, men jeg har jo ALDRI sagt at det var negativt, eller? ;)

 

Når jeg tenker på abnormal's, tenker jeg på abnormal's! altså, uvanligheter!

Feks. den lille jenta og monstrene i FC pluss en del andre ting som kan dukke opp senere...

 

Du får ha dine meninger, så har jeg mine, for øyeblikket holder jeg fast ved at FEAR blir mer likt FC enn det vi får se nå...Fortsatt bare min mening og min gjettning...

Dessuten tenker jeg på det med FEAR som FC at begge to har mye eyecandy, og at FEAR kanskje også blir slik at en del folk blir misfornøyd med det...

Ikke si "jeg kommer ikke til å bli misfornøyd med FEAR!"

Fordi, det er det så alt for mange som har sagt om FC fra før..._BARE_ tiden vil vise hvordan spillet arter seg...For meg blir FEAR min redning siden Trinity ble avlyst...

Jeg gleder meg til å spille FEAR, men jeg syns de bør gjøre noe mer hvis de vil prøve å ha spillet til noe mer enn "just another FPS"!

Fordi dette ser absolutt tilfredsstillende ut, menom dettte som er vist nå, er så imponerende i 2005, gjenstår å se...

Lenke til kommentar

Vel, både Fear og Doom 3, er enda ikke testet av oss spillere.

Kanskje Doom 3 er en eneste gigantisk grafikk fest, men helt bånn som spill?

Man skal aldri si aldri, forventninger til "all talk, no walk" spill har ikke alltid blitt innfridd.

 

Men jeg gleder meg til Doom 3 jeg. Hadde det sinnsykt kult med Doom 2. Laget baner, og hele sulamitten. :love:

Lenke til kommentar
F.E.A.R. kommer ikke før om 1 års tid. Å sammeligne de to titlene allerede er vel ikke så mye vits i vel? Hvem vet, kanskje Doom 3 er glemt om 1år (tviler da)?!

 

Monolith er veldig flinke til å lage spennede og skumle titler, F.E.A.R. er vel neppe et unntak. Skulle likt å vite mer om grafikkmotoren de lager. Vekk opp denne tråden om et år så kanskje det er noe å si..

Monolith som lager det,ok.De skulle laget Blood 3 heller... :w00t:

Blood 1 og 2 var veldig bra spill synes jeg.Tror aldri jeg har spilt så mye bloodbath som jeg gjorde enn i Blood 1 !

Lenke til kommentar
Vel, både Fear og Doom 3, er enda ikke testet av oss spillere.

Kanskje Doom 3 er en eneste gigantisk grafikk fest, men helt bånn som spill?

Man skal aldri si aldri, forventninger til "all talk, no walk" spill har ikke alltid blitt innfridd.

 

Men jeg gleder meg til Doom 3 jeg. Hadde det sinnsykt kult med Doom 2. Laget baner, og hele sulamitten. :love:

Grafikken blir på topp er ikke i tvil om.Og spillbarheten blir og på topp,er jeg heller ikke i tvil om.Tatt i betraktning hvem som lager dette spillet.

Spillbarheten MÅ bare være på topp,Carmack og CO slurver ikke her.Basta! :yes:

Du vet jo hva det går i uansett,drep eller bli drept.Liker du ikke det,blir du skuffet uansett :p

Lenke til kommentar

MEN! Jeg er så glad for at vi nå _VET_ at DOOM3 ikke blir en flopp slik som bla. Driv3r og Soldner!

Fordi nå har PCGamer testet det og de sier ikke NOE om bugs! :thumbup:

Om folk liker det eller ikke, er FULLT opp til dem!

Carmack & co. lager ikke et spill som tilfredsstiller både FPS fans og Sims fans på samme tid! ;)

Jeg gleder meg sykt!

Håper fortsatt HL2 greier seg fint og kommer ut innen halvveis ut i September...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...