Gå til innhold

Koss PortaPro garanti...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! :)

 

1 (ang. garanti): Alle Koss-produkter har livstidsgaranti!

 

2 (ang. reparasjon): Oppsøk butikken hvor du kjøpte dem, eventuellt en butikk som fører Koss portapro eller andre Koss-produkter. Lever headsettet til personen bak disken, og be han/henne om å få det sendt inn til reperasjon.

Du/kompisen din skal ikke ha noen kostnader i hennhold til denne reperasjonen, som foregår hos et firma i Oslo, hvis jeg husker rett.

 

Happy :dremel: ing

 

btw. husk å få navn/nummer til personen som tar i mot headsettet, og legg igjen ditt eget/kompisen din sitt navn/nummer festet til PortaPro'et.

 

edit: smileys :wallbash:

 

 

edit2: du må ikke betale porto (du skal i allefall ikke måtte det), og derfor stemmer ikke neste post. ;)

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
Betalte ikkje ein shit... :shrug: Bortsett fra at dei ikkje blei fiksa. :hrm: Hadde sprengt det eine elementet og den eine "hengsla" var laus. Når eg fikk dei igjen hadde dei faen meg klart å skifte ledning! :omg:

Du også?

 

Når jeg sendte det inn, første gang, var det helt harv etter at en kompis av meg hadde lånt det (tror egentlig det bryter garantien :innocent:).

Uansett, da var det ene festet mellom "bøylen" og "klokka" ødelagt, og det ene elementet sprengt. Dette var ingen hyggelig opplevelse. For det første så tok det over 2 måneder før de fikk fiksa headsettet, (fikk riktignok noen cd'er som "trøst") og for det andre så bestod den flotte reperasjonen av; 1 bytting av ledning, og 2 (noe som ikke sto i papirene) liming (:scared:) av festet mellom "bøylen" og "klokka"!!

 

Fikk da låne et PortaPro (manglet den ene hvileputa over øret) i mellomtiden, mens headsettet gikk inn til ny reperasjon. Dette gikk vesentlig mye fortere, faktisk bare en uke, om jeg husker riktig, og når det kom tilbake fra firmaet i oslo, fikk jeg beholde låneportapro'et, i tillegg til å få det reparerte tilbake. :thumbup:

 

Etter det har jeg kun måtte sende det til reperasjon én gang, pga ødelagt jackplugg, og da hadde jeg jo det andre portapro'et til disposisjon :)

Lenke til kommentar

Garantien dekker ikke brukerfeil. Jeg vil helt klart si at sprengt element er brukerfeil !!!

Garantien dekker kun produksjonsfeil... Ikke annet.... Kaster du headsettet ditt ut vinduet, dekkes ikke dette av garanti...

 

NB! Det hjelper lite at du kommer til en butikk med det uten kvittering.

Uten den gjør butikken ingenting med head-settet.

Endret av torkelma
Lenke til kommentar

Jo, garantien dekker brukerfeil, det er det fine med livstidsgarantien til koss. :)

Eg (og ein kompis) har begge gått til butikken (expert btw, ingen av oss har kjøpt det der) uten kvittering og fått levert dei inn uten problem. Det skal vere nok så lenge butikken fører koss produkter.

Då kameraten min leverte inn sitt hadde han knekt leddet rett av, og han fikk det fiksa uten problemer. Mitt derimot (som var mindre ødelagt enn hans) blei ikkje skikkelig fiksa.

Lenke til kommentar

Det der varierer frå butikk til butikk.

 

I nokre kan du gå inn, levere headsettet og få eit nytt, mens i andre må det sendast inn til KOSS for reparasjon og du må betale porto osv..

 

Kansje lurt å prøve på Elkjøp\Expert først, der har dei så lite kompetanse og dersom du står på kravet og har ein lapp der det står Livtsditsgaranti så får du sikkert nytt :p

Lenke til kommentar

Lifetime guarante som man ofte finner på amerikanske produkter betyr ikke at de reparere ting gratis om 73 år men innen den forventa levetida på produktet i tilfelle noen ikke har forstått det. Unntaksvis finnes feks Leatherman som opererer med "ekte" livstids garanti som betyr at du får nytt produkt selv om du skulle være "uheldig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...